Tankar, funderingar och livet blir till ord ..

Direktlänk till inlägg 28 januari 2011

En obeskrivlig känsla !

Av Anna - 28 januari 2011 21:54

Heej allesammans !


Nu va de längesen jah skrev så jah tänkte ta och uppdatera er lite då de hänt en del .. ;)


Skrev sisst i söndags och på natten då fick jah sånna verkar så vi åkte in på bb ..

På vägen dit blev vi stoppade av polisen - trotts att vi inte körde för fort eller nå utan baraa för en nykterhetskontroll ..


När vi väl kom dit hade jah verkar med ca 3 min mellanrum men fick sova lite och så på gick de fram och tillbaka med verkar , smärtlindring , ctg mm fram till natten mellan måndagen och tisdagen och den natten kl. 00:32 föddes våran son som ska bära namnet Kim , han var 53 lång och vägde 3862 g ..

Kan inte förklara känslan innom mej just då , en totalt obeskrivlig känsla som man endast kan förstå genom att uppleva !


Blev kvar på bb tills igår då vi fick komma hem .. :)

Otroligt skönt att få komma hem till sitt liksom och kunna börja bygga upp vardagen kring familjen och så .. :)


Kan bara säga en sak : Jah är så obeskrivligt lycklig ! :D


Älskar mina pojkar mer än allt ! <3


Här kommer lite bilder .. :)


 En väldigt stolt pappa .. :)

  Såå mysigt .. :) Mamma älskar sin lilla prins ! <3   Sover så sött .. :)      Här är vi riktigt klarvaken .. :)


Näe nu ska jah ta och umgås lite med grabbsen .. :)


Ha de bäst !


Puss och kraam ! <3

 
 
Ingen bild

KÅBE

29 januari 2011 20:52

Grattis Grattis

Anna

30 januari 2011 10:07

Tackar tackar .. :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 9 april 2017 18:14

Ni vet den där känslan när man bara rasar, när de känns som om allt runt ikring kväver en? Sånna gånger är jag så oroligt tacksam över alla saker som mina föräldrar tjatat (som jag då kallade de för) om, för såhär med facit i hand ett x antal år sen...

Av Anna - 6 september 2016 12:42

Vissa dagar känner jag att jag inte räcker till.. Känslan slår mej som ett slag i magen åh jag vill bara gömma mej i ett hörn åh släppa alla spärrar.. Jag gör allt jag kan och försöker så gott jag kan.. ...

Av Anna - 28 augusti 2016 13:05

När man inte kan sätta fingret på de där och heller inte sätta ord på hur de känns.. När man bara vill skrika åh gråta samtidigt men de låser sej.. När man bara vill ligga nära men de inte går.. ...

Av Anna - 17 juli 2016 22:17

Senaste veckorna i bilder

Av Anna - 6 juni 2016 11:15

Efter ännu en helg neröver i landet med finaste så är jag nu på väg hem igen.. Dessa resor är de värsta just nu men de e så värt de! Så fina människor åh jah känner mej riktigt bortskämd som får chansen att spendera tid med dom.. Kan inte annat än at...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards