Tankar, funderingar och livet blir till ord ..

Alla inlägg under november 2013

Av Anna - 27 november 2013 20:48

Nerbäddad i en fåtölj hos mor och far kommer tröttheten och allt ikapp mej.. Kroppen värker av all stress osv, mentalt är jag nog tröttast men snart kan jag andas ut igen och börja leva i vardagen.. :)
De är inte långt borta, som jag längtar!! :)

Puss och kraam!<3

Av Anna - 21 november 2013 20:45

Sjukt vad tiden springer iväg..
Om ca en vecka bär de av å hämta nycklarna till lägenheten.. :)
Kim går sista veckan på dagis nästa vecka, de känns riktigt vemodigt för min del då jag litar på dom och kan bara hoppas att jag får samma tillit till dom på de nya..

En stressig helg och vecka fram över men sånt e livet.. ;)

Puss och kraam!<3

Av Anna - 20 november 2013 20:38

Idag saknar jag en fin vän sådär extra mycket.. En av få som får mej att må sådär extra bra oavsett hur jag mår och som jag är så oroligt glad för att jag träffat och kan kalla min vän.. <3

Saknaden är en otroligt jobbig känsla men inget man kommer undan ändå..

Puss och kraam!<3

Av Anna - 19 november 2013 21:18

Efter att barnen somnat så tog jag mej en otroligt efterlängtad dusch och efter de drog jag på mej älsklingens morgonrock och ligger nu i soffan under filten..

Kroppen är tvärslut men sånt e livet på en pinne ibland.. :p

Ibland är folk bra underliga, bara sådär på tal om ingenting..

De e mycket som snurrar i mitt huvud nu när kaoset här hemma påverkar mejen snart så är de över och vi får komma till vår nya lägenhet.. :)
De finns så mycket jag skulle vilja göra och helst av allt skulle jag vilja köpa de mesta nytt men de e ju bara en dröm.. ;) Dock blir de ju lite nytt i alla fall.. :)

Puss och kraam<3

Av Anna - 18 november 2013 22:03

Lillfia sover väldigt oroligt ikväll så jag ligger redan nu i sängen och har legat i ca 30 min..

Tänkte jag skulle försöka sova men de går ju lika bra som vanligt första natten utan mannen bredvid.. :/
Denna vecka blir de även en extra natt utan honom då de blev jobbfredag men de e bara å bita ihop..

Näe om man kanske skulle göra ett nytt försök å sova, önska mej lycka till.. ;)

Gonatt på er! :)
Puss och kraam!<3

Av Anna - 18 november 2013 12:42

Eller snarare mest jobbigt att bo i detta kaos å ja jag vet att jag valt de själv men de ger mej inte mindre rätt att känna såhär..
De gäller å stå ut ett litet tag till så är de snart borta.. :)

Mycket som jag vill skriva men inget stämmer överens med de jag känner så de blir bara fel.. :/ Ååh vet inte alls hur jag ska göra / vad jag ska skriva..
Skulle nog mest av allt behöva en tyst lång kram från en vän..

Puss och kraam!<3

Av Anna - 18 november 2013 09:06

Tröttheten kommer ikapp mej.. De gör ont i kroppen och huvudet hänger inte alls med.. :/ La till och med telefonen i kylen tidigare, kom på mej själv när jag tänkte stoppa smörpaketet i fickan.. Kunde faktiskt inte låta bli å skratta åt mej själv.. :p Näe jag är inte nå trött, näe då.. ;)

Undrens vad vi ska hitta på idag då.. Aja de får tiden utvisa.. :)

Puss och kraam!<3

Av Anna - 17 november 2013 23:41

Ligger här i sängen och kan inte sova.. Barnen sover sen länge och Jonas slocknade ganska fort..
Nu börjar de bli riktigt tomt här hemma, eller ja tomt är de väl inte men allt som varit i garderoberna, i våra byråer, på väggarna och på hyllorna är nerpackat så de har bytts ut mot kartonger.. ;) De som är kvar är sånt som man bara kan "slänga ner".. :)
De känns och märks att flytten närmar sej med stormsteg.. På lördag börjar vi att flytta ur denna lägenhet och nästa fredag hämtar vi nyckeln till nya lägenheten.. :)
Ååh som jag längtar efter att få komma ur detta flyttkaos, längtar efter att få börja packa upp, de e ju så mycket roligare.. :)

Näe nu är de dags att försöka sova lite ( om lillfröken tillåter vill säga ;p ) så gonatt på er! :)

Puss och kraam! <3

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards