Tankar, funderingar och livet blir till ord ..

Alla inlägg under augusti 2014

Av Anna - 6 augusti 2014 15:25

Ja ibland bubblar de över och jag exploderar som en bomb.. Allt jag gör trotts att de ta emot så obeskrivligt mycket är inte lätt men jag gör de för din skull å vad får jag tillbaka?
Jo jag går höra saker som "vad fjantig du är, de måste du väl fatta" mm mm..
Näe jag fattar de inte för jag anser att tillit är något man förtjänar å när den en gång brutits har jag väldigt svårt för att åter igen lita på den / dom personen / personerna..
När de väl rinner över, rinner de över rejält å jag tänker inte ha dårligt samvete för de!

Av Anna - 1 augusti 2014 12:15

Många gånger ser man inte allt de positiva man har i sitt liv, i sin vardag..

De negativa kan många gånger överskugga de positiva och de är inte lätt att se förbi de men de går bara man vill och jag lovade mej själv att se allt mer positivt detta år..

Visst vissa dagar är inte alls lätta men jag tycker iaf att jag gör ett otroligt bra jobb å de finns några personer jag har att tacka för min framgång som finns där i vått och torrt ( om någon av er läser detta så ta åt er för ni vet vilka ni är och jag är otroligt tacksam ! ) ..

Jag försöker se livet från de positiva och låta de negativa rinna av mej å jag är en bra bit på väg men de är inte lätt.. 

Lyckan i vardagen är nog den som är svårast att uppskatta då de är sjukt svårt att komma in i att J jobbar borta igen men de kommer väl så småning om antar jag och dom senaste veckorna har verkligen fått mej att ta in de positiva på ett helt annat sätt..

Jag har så otroligt mycket som många andra kanske vill ha men av en eller annan anledning inte kan få..

En make som älskar mej för ( trotts    ) den jag är, två helt bedårande barn , föräldrar och syskon som ALLTID finns där , få men ack så värdefulla vänner mm.. 

Om ni bara visste hur mycket ni betyder för mej ! 

Ni gör mej hel och jag älskar er ! <3

 



 



 



 



  



 



 



 




Såhär la sej lilleman efter en eftemiddag / kväll på stadsfesten med orden : Mamma, Tiaz sa att man får ha spiderman i sängen ! Och med ett överlyckligt leende på läpparna .. :) Älskade barn ! <3



 

Några bilder från senaste veckorna ! :) 


Puss !   

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards