Tankar, funderingar och livet blir till ord ..

Alla inlägg under februari 2012

Av Anna - 16 februari 2012 15:42

Men jag får skylla på att jag inte har någon dator då den är på uppdatering .. Tänkte jag skulle uppdatera er lite .. De har hänt mycket den senaste tiden , ny soffa beställd , en massa kalas , beslut som tagits , dåliga / jobbiga saker som hänt men har även fått underbara besked .. :) Som sagt mycket som hänt men de blir så " kladdigt " om jag ska skriva här från telefonen .. Så fort jag får hem datorn så ska jag tömma telefonen och kameran så ska ni få lite update med bilder .. Ha de bäst så länge allesammans ! :D Puss och kraam <3

Av Anna - 2 februari 2012 09:31

Ja då va de några dagar sen jag skrev igen men så blir de när jag inte har någon dator .. Blir ju så kladdigt när jag bloggar från mobilen ( vilket jag gör nu så ni får ursäkta kladdet ) .. Iaf så har de hänt lite denna vecka .. I Måndags var de ganska lugnt , städade lite och sen kom Aron .. I tisdags hade vi finbesök från Bollnäs , just precis Louise och Alvin var här och myste på hela dagen !! Underbart mysigt va de ! :D Tack för titten sötnosar ! <3 I går var vi iväg upp till bvc och vägde och mätte prinsen plus att vi även fick en ok-stämpel av läkaren .. ;) Hihi .. Och även att sötaste Therese var hör och umgicks ! Tack för titten gumman ! Alltid lika trevligt ! <3 Idag händer inte mycket , vi ska bara att lugnt och vara än så länge iaf så får vi se vad som händer .. :p Ha de bäst ! Puss och kraam<3

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards