Tankar, funderingar och livet blir till ord ..

Alla inlägg under augusti 2013

Av Anna - 28 augusti 2013 10:24

Vissa delar av mej säger glöm de är inte värt smärtan och tårarna medan andra delar vill hålla fast och få tillbaka de som engång fanns..
Frågan är om såren någonsin kommer att läka eller om jag får lära mej att leva med de..
Minnena väcker så otroligt mycket känslor, sorg, saknad, känslan av att känna sej sviken men även glädje och lycka för att jag just då va lyckligt ovetande om vad som skulle hända.. Just då trodde jag blint på de du sa och litade på dej till 110%..
Idag vet jag hur dum jag va..

Av Anna - 27 augusti 2013 21:13

Gaaaaaaah!
Jag blir så jävla förbannad på dej! Fan, varför gör du såhär?! Fattar du inte att du sårar mej riktigt jävla djupt? Hur kan du låtsas som om inget hänt helt plötsligt?
Du sliter mej i bitar, ininifrån och ut!
Du som en gång hjälpte mej att bygga upp mej själv och mitt liv river nu sakta ner allt..
De gör ont, så sjukt ont!!!
Faan! Vissa gånger önskar jag att jag aldrig träffat dej men då hade jag nog inte varit den jag är idag..
Varför ska de va så jävla komplicerat för?!
När jag tänker tillbaka på den fina vänskap vi hade rinner tårarna ner för mina kinder.. :'(
Faan! Du fattas mej!! :'(

Av Anna - 26 augusti 2013 20:45

Näe men hej hopp ! :)

Hoppas allt rullar på hos er !

Här har e vare ett rent kaos sen efter lunch .. :P Kim kom in i nå " jag vägrar lyssna på vad mamma säger " period ..

Höll på å gå mamma på nerverna kan jah lova , mitt tålamod fick sej en riktig prövning kan jah lova och han va banne mej gratis .. Gosch ! En arg mamma och en riktigt sur son hade vi ett tag här hemma kan jah lova men sånt e livet ibland .. ;)


Hade Katt här över lunch och en kopp kaffe - alltid lika trevligt - efter de tog vi en prommenix till Coop för lite nödvändigheter .. :)


Idag slog de mej så där extra hur glad man kan bli av att få ett litet - inte alls märkvärdigt - sms av en fin vän och hur jah kan skratta mej lycklig över att jah har få men ack så värdefulla vänner ! Vänner som får mej att le av att bara finnas där .. :)

Om ni bara visste hur mycket ni betyder för mej ! <3


En riktig tanke kväll ikväll , igen men vad gör de man får tänka .. ;)

Hoppas ni har en fin kväll ! :)


Puss och kraam ! <3

Av Anna - 21 augusti 2013 21:15

Att musik kan göra så mycket ..

Sen baren somnat har jah plöjt igenom en massa låtar och gosch vilken lättnad de kan ge trotts att inget slår en skogspromenad så ger musiken otroligt mycket ..


Livet är bra lustigt ..

Ibland känns allt så lätt och självklart och nästa gång är allt så krångligt och svårt ..

Vissa beslut är lätta och andra svåra ..

De finns saker man ångrar och saker man är glad att man gjort/sagt ..

Saker man önskar som aldrig kommer att hända och saker man önskar som faktiskt uppfylls ..

Alla ångrar vi något men frågan är om vi gjort annorlunda om vi fått leva vårt liv igen ?

Våra beslut , de vi upplevt och sånt vi varit med om har ju trotts allt gjort oss till de vi är idag , eller ? 


Jah är en sån som tänker väldigt mycket på allt och ibland ( läs rätt ofta ) funderar jah alldeles för mycket ..

Jah är inte ensam , de e jah säker på och jah vet att om jah inte låter mej själv göra de så kan jah inte fungera, it's me and it always will be ..


Hoppas ni haft en fin kväll ! :)

Puss och kraam ! <3



Av Anna - 21 augusti 2013 15:43

Är bättre än andra..
Idag eller rättare sagt för bara en stund sen kom allt över mej, saknaden efter maken och mina fina vänner ( som bor alldeles för långt bort ) sköljer över mej som kallvatten och gör att jag bara vill ut i skogen och skrika eller bara sitta på en sten, känna lugnet och bara vara..
De är nu jag skulle behöva en kram utan några ord, en lång kram utan måsten att förklara, en kravlös famn att känna trygghet i.. Jag har de, jag vet men den är alldeles för långt borta å ni får tycka va ni vill men livet kan inte alltid vara lätt och en dans på rosor!
Att vara ensam på veckorna med 2 barn är inte lätt och att till råga på allt förlora så otroligt mycket bara för att man väljer en annan väg gör mej så otroligt ledsen och rent utav förbannad!

Men jag ångrar inget, jag ÄLSKAR våra barn mer än något annat!!

Av Anna - 19 augusti 2013 17:47

Nu va de ett tag sen jag skrev igen men sånt e livet.. ;)

Här rullar de på som bara den.. Kim har börjat dagis igen och Freja har börjat att gå, helt sjukt vad tiden springer iväg.. Mammas älskade barn! <3

Näe nu får de gärna bli lördag så jag får spendera lite mer tid med världens bästa Louise! :) Som jag längtar! <3
Längtar även till den 5/9 då de blir en barnfri tripp med älsklingen, Lina och Tiaz.. :) <3

Näe nu ska jag ta å mysa lite med mina älskade små ögonstenar innan de e dags för dom att krypa till kojs.. :)

Ha de bäst!
Puss och Kraam!<3

Av Anna - 5 augusti 2013 13:04

Älsklingen vare hemma i ungefär en vecka och åkte igår kväll mot jobb igen.. Natten har vare pest och just nu är de bara en pina att vara här ensam.. :( Fan!! Varför ska de va så jävla lätt att vänja sej vid att han är hemma och så sjukt svårt att vänja sej vid att han är borta?!
Saknaden gör riktigt ont i mej!! :'(

Dessa dagar kan få en att gräva ner sej totalt och får tankar och funderingar att snurra som aldrig förr..

De e tur mina små hjärtan finns vid min sida! Mamma älskar er mer än ni någonsin kan förstå! <3

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards