Tankar, funderingar och livet blir till ord ..

Alla inlägg under juli 2014

Av Anna - 14 juli 2014 00:04

Jag önskar jag kunde förklara!
Finns så mycket jag vill kunna berätta å prata med dej om men rädslan är så otroligt stark..
De du vet är de få som vet å med få menar jag 2-3 st med dej inräknad..
Den dagen då muren rasar är jag rädd att du vänder dej om och går för att aldrig mer se tillbaka..
Går och lämnar mej där med en riven mur och tårar som rinner ner för mina kinder, ensam..

Jag hoppas du läser detta (du vet precis vem du är), jag behöver inget bevis på de men jag hoppas..

Du anar inte hur mycket du verkligen betyder för mej vännen!

Av Anna - 12 juli 2014 14:41

Idag är en sån där dag där tankarna flyger omkring huller om buller och jag vet inte riktigt vart jag ska lägga alla..
Facken räcker inte riktigt till och vissa passar inte ens in..
Men jag är glad att jag har dej som står vid min sida trotts mitt skumma jag! <3

Av Anna - 9 juli 2014 15:46

Vänskap - Vad betyder de ordet för dej?

För mej är äkta vänskap bland de starkaste som finns men ibland verkar de som om de e få som håller med om de..

Jag älskar mina vänner å värdesätter dom/er mer än dom/ni kan ana!

<3

Av Anna - 6 juli 2014 15:53

För er som undrar tänkte jag nu tala om att vi tagit de absolut jobbigaste beslutet man kan ta som djurägare..
Gruffe har sedan en tid tillbaka haft anfall som han klarat riktigt bra de har funkat kanon och vi har haft en energifylld, fin, glad, sällskapssjuk och barnkär hund, han har vare helt gudomlig!
Men (!) dom senaste 2 anfallen har tagit hårt på honom och han har vare riktigt dårlig efter dom vilket gjorde att vi valde att låta honom gå vidare..

De är de absolut värsta beslut vi någonsin tagit! Han har ju alltid varit våran lilla bebis, en del av oss och som en familjemedlem!
Vi ångrar de inte då de var de ända rätta att göra för han ska absolut inte behöva lida! Visst de är sjukt jobbigt och tomt utan honom men han har de så mycket bättre nu..

Vi har tage rätt beslut å de kan ingen ta ifrån oss!!

Saknaden är otroligt stor och han fattas oss nå obeskrivligt!! :'(

Vila i frid älskade lilla vännen! Du kommer alltid att vara med oss! <3 <3

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards