Tankar, funderingar och livet blir till ord ..

Alla inlägg under juli 2013

Av Anna - 28 juli 2013 20:49

Ja då var man hemma igen då eller ja har vare sen några timmar tillbaka men ändå.. ;)

Har haft de kanon i Gävle! :D
Underbara vänner, Stiftelsen på Furuvik, gott att dricka och en himla massa skratt! :)
Som balsam för själen.. ;)
Tack åter igen fina ni för allt! :) <3

Lyckan i ögonen på barnen när jag kom hem gav mej en obeskrivlig känsla - lycka, kärlek, ja allt.. :D Älskade, underbara barn! :)

Nu ligger jag i soffan med vattnet i högsta hugg och väntar på ett mess från älsklingen.. :)

Ha en fortsatt fin kväll allesammans! :)
Puss och kraam<3

Av Anna - 24 juli 2013 20:44

Ja men då behövde jag ju iaf inte beställa tid för att ta ur spiralen, de e ju alltid något..
Så sjukt typiskt när de kändes som om de faktiskt började funka med den men men sånt livet..

Nu e de banne mej inte många dagar kvar till den 27:de och då smäller de.. :D Längtas längtans längtans! :D

Sitter i skrivande stund i soffan - sliten som få efter natten och dagen - och hoppas att älskade och övertrött lilla Freja äntligen har somnat.. :)
Fotboll är de som rullar på tv:n ikväll uran en karl som sitter / ligger bredvid och suckar.. ;)

Ha en kanon kväll!
Puss och Kraam!<3

Av Anna - 21 juli 2013 09:30

Igår va vi iväg till Färila och kikade på karnevalen.. Jag som är van ett långt tåg med massa bidrag blev väldigt besviken.. Tråkigt att de är så få som ställer upp och bjuder på sej själv men å andra sidan kan jag förstå dom.. ;)
Kim vart lite rädd där ett tag men de gick över.. :)

På kvällen efter att barnen somnat fick jag lite främmande.. :)

Näe nu har jag inte tid ned detta längre.. Ha en fin dag! :)

Puss och kraam<3

Av Anna - 19 juli 2013 20:37

Då va de fredag då ..

Var iväg till fina Therese och björn idag en sväng .. Som jah behövde de ! Tack fina ni för de ! :) <3


Har spenderat resterande tid av dagen med min älskade mamma ! <3 Som jah älskar den kvinnan !


Mycket som far runt i huvudet nu när barnen sover, J är borta på jobb och jah sitter här ..

Bra , dårligt , positivt , negativt , roligt , tråkigt , saknad , längtan , önskan , verklighet , drömmar , nu , då , sen , hur , var , varför , ja ALLT !

Har kommit in i en liten tanke period nu igen skillnaden är att jah inte försöker "trycka bort de" utan låter tankarna komma , tillåter mej själv att känna och försöker iaf att bearbeta och reda ut knutar jah "lämnat till sen" ..

De e jobbigt de kan jah inte förneka .. Livet är tufft , de kommer de alltid att vara till och från vare sej man vill de eller ej ..


Ha en fin kväll !

Puss och kraam ! <3

Av Anna - 18 juli 2013 09:05

Gomöra på er! :)
Hoppas nu har en fin morgon.. :)
Själv vaknade jag av en liten donna som.ställt sej upp i sängen och va hur nöjd som helst, skrattade som jag vet inte vad så nu e de snart slut på friden.. :p

Mammas gofia! <3

Nu ska jag ta å mysa lite med Kim medan lillasyster sover.. :)
Ha en fin dag! :)
Puss och kraam<3

Av Anna - 17 juli 2013 19:25

Vissa dagar känns de sådär extra bra att vara hemma hos mor och far.. Idag har vare en sån dag..
Mycket som snurrat i huvudet på mej..
Saknaden efter älsklingen är så otroligt stor och de har vara gått 1,5 dygn.. :( Hela 12,5 dygn kvar innan han kanske kommer hem.. Jag får ont i magen av att bara tänka på de!
Ååh vad jag vill ha hem honom nyss!
Men men sånt e livet på en pinne..

Fick för mej att jag skulle måla naglarna idag när Vi va i Hedsta så sagt å gjort nu har jag för tillfället mörklila naglar och fick även med mej nagellacket hem då mamma inte använde de och jag faktiskt gillade de.. :) Tack snälla mamma!
Väldigt ovant å ha målade naglar då jag väldigt sällan har de men jag vänjer mej nog.. ;)

Barnen sover och jag har myst ner mej i soffan, vad ska man nu roa sej med tro? :p
Aja jag hittar nog på nått.. :)
Ha en fin kväll allesammans! :)
Puss och kraam<3

Av Anna - 12 juli 2013 13:46

De e sjukt vad tiden går fort ! Idag blir vårat lilla hjärta hela 9 månader !  STOPPA TIDEN NÅGON !?

Mammas lilla ficka  växer så de knakar ..

De va ju alldeles nyss hon va så där liten och nyfödd , eller ? ;)

 

 


Älskade lilla flicka ! <3


Inte konstigt att de känns som om man hänger med tycker ju de va nyss Kim va lite å nyfödd ochså och han e ju snart 2,5 år .. Helt sjukt !

 

 


Älskade lilla kille ! <3


Ååh va vore jah utan min älskade familj ? Som jah älskar dom ! <3


 


Snart är de den 27 å .. :D Längtar som en tok ! Ca ett dygn med fina och saknade vänner och roligheter , kan de bli bättre ? Icke ! :D
Min outfit är så gott som klar , tror jah iaf .. :P Hehe ! Slutar väl med att jah byter totalt som vanligt .. :P Haha ! De e såå typiskt mej ! :P Men men vi får la se jah kanske tar med mej lite extra å .. :)
Jag vet iaf att jah kommer stormtrivas i deras sällskap ( vilket jah gör jämt ) och ha skit kul .. :P

Näe nu skajah ta och stoppa in middagen i ugnen så den hinner bli klar .. :)


Ha en fortsatt fin dag allesammans !

Puss och kraam <3

Av Anna - 7 juli 2013 20:38

Ja då sover barnen sen 19 ungefär, hjärtat har åkt och jag sitter i soffan..

It hurts like hell! :'(
Men vad gör man..

Tankar som snurrar som vanligt men sånt e livet på en pinne.. :p
Nu hoppas jag bara att våra planer går i lås, snarast..


Ha en fortsatt fin kväll allesammans!
Puss och kraam<3

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards