Tankar, funderingar och livet blir till ord ..

Alla inlägg under augusti 2012

Av Anna - 30 augusti 2012 17:21

Har vare läskigt trött idag .. :/ Helt sjukt men men sånt e livet .. ;)

Kim har vare på dagis så jag passade på att störa syster en sväng när.hon hade klassträff och såg till att dom pratade om något.lite.roligare.än lagar och regler eb stund .. ;)

Sen åkte jag upp till min kära mor och bara va , pratade en massa och mös på innan de var dax att hämta lillhjärtat ..

Just nu sitter jag här i soffan och kollar på när han plockar i leksakerna i lådan och sen häller ur.dom.och skrattar .. :p Han är bara för sööt mammas prins ! <3

Väntar även på att min käre make ska höra av sej så jag vet på ett ungefär när han kommer hem ..

Näe nu ska jag ta och busa lite med Kim .. :D

Ha en kanon kväll ! :)

Puss och kraam ! <3

Av Anna - 29 augusti 2012 21:01

De har vare en lugn dag då jag inte kunnat gå som normalt men sånt e livet ibland ..

Har haft lite främmande utav Ida , Micke , Mickes bror och Angelica ..

Nu på kvällen kom även min käre bror Aron och blir kvar tills i möra .. Han har hjälpt mej otroligt mycket nu på kvällen och jag är så otroligt tacksam för de ! :)

Nu blir de lite mys i soffan innan de e dax att ringa mitt stora hjärta och hoppa i säng .. :)

Ha de bäst ikväll ! :)

Puss och kraam ! <3

Av Anna - 29 augusti 2012 09:29

Gomöra på er ! :)

Nu på morgonen har de inte alls vare min dag .. :/ Började med att jag tappade smöret i golvet sen har de bara fortsatt .. Kim klämde bla. Fingrarna i dörren och min rygg / höft small till så nu vill den inte alls vara med .. :/ Men men prinsen är iaf på dagis och leker med alla barnen så mamma kan ta och vila lite och hoppas att de ger sej innan de är dax att hämta hem honom ..

Nu är de inte långt kvar innan liten kommer så här kommer en magbild och jag undrar nu vad tror ni de blir för en liten , flicka eller pojke ? :)

Hoppas ni får en kanon dag allesammans ! :)

Puss och kraam<3

Av Anna - 28 augusti 2012 22:12

Går dagen blev en riktigt mysdag .. :)

Först va vi iväg och lunchade med bästaste syster / moster och fina Maja och sen bar de iväg hem till mor och far där vi blev bjuden på middag och fika .. Även att jag fick prata av mej , ventilera och byta lite tankar med världens bästa föräldrar ! <3 Tack för de , de va behövligt ! <3

När vi skulle fara hemöver så kom Aron på att han vela följa med så han fick la de då.. :)
De blev en otroligt lugn kväll .. :)

Idag har Kim vare på dagis och jag har vare till Färila och hälsa på finaste Therese .. :D Alltid lika trevligt - tack för idag ! <3

Fick även middagssällskap i form av min käre far som kol och skulle skjutsa Aron på fotbollsträning .. Trevligt trevligt ! :D
När prinsen lagt sej tog hag mej ett bad - skönt som vanligt - dock gav de inte den effekten jag vela ha men sånt e livet .. ;)

Har precis sagt gonatt till hjärtat å nu e de banne mej sängen som gäller ..
Gonatt på er !

Puss å kraam <3

Av Anna - 27 augusti 2012 08:03

Ja då äram åter igen gräsänka då .. Inte alls kul då jag nu vant mej vid att älsklingen är hemma men han gör de för våran skull och som jag sagt så många gånger förut så oavsett hur trött jag är och hur jobbigt de är när han är borta är jag så otroligt stolt över honom och tacksam för allt han gör för oss och jag älskar honom mer än ord kan förklara ! <3

Prinsen och jag har hunnit med frukost och nu leker han för.fullt här hemma ..
Själv är jag totalt död känns de som .. De är en såndär dag jag helst hade velat spendera i sängen under täcket men men de e bara å bita ihop å traska vidare .. ;)

Tänkte bjuda på lite bilder från den senaste tiden .. :)

Puss och kraam ! <3

Av Anna - 26 augusti 2012 16:01

Har haft ett litet uppehåll men nu e jag tillbaka .. ;)

Har under tiden bland annat vare till Söderhamn och hälsat på sötaste Annie och Jörgen .. :D <3

Idag har vi handlat , städat och umgåtts än så länge älsklingen ska iväg och fixa de sista inför jobbveckan som väntar ..
Snart är de även dax för middag , jag hade dock kunnat äta nyss .. :P Haha !

Idag är de 37 dagar kvar tills liten är beräknad .. De e helt sjukt vad tiden gått fort , de känns som om de va alldeles nyss vi plussade och stod där lite i chock men de va aldrig något snack om saken , Självklart skulle vi behålla de lilla livet !
Just nu så sitter jag och tittar på Kim som om inte alls lång tid kommer att bli storebror , mammas " lilla " prins ska bli storebror ! <3

Älskar mina pojkar så obeskrivligt och liten i magen är lika älskad trotts att vi inte setts än ! <3 Vi längtar så otroligt mycket efter dej ! <3

Ha de bäst sötnosar !

Puss och kraam ! <3

Av Anna - 22 augusti 2012 20:15

Bvc besöket gick faktiskt ganska bra igår , han var lite kinkig men sånt e livet ibland ..

Efter bvc besöket var vi upp och grattade min älskade mor som fyllde år .. :) Fick gofika och bara mådde bra .. :) Tack för de älskade bästaste mamma ! <3

Idag har prinsen vare på dagis så jag och älsklingen var iväg och lunchade med Mia och även att lillebror kom .. :)

Sen åkte jag och Mia iväg och handlade lite till middagen .. :)

De blev tacos , göttans kan jag lova .. :) Fick även fint sällskap av syster / moster .. :)

Lillprinsen sover sen en timme tillbaka och jag känner att jag helst skulle vilja ta en långpromenad men då får jag väl skäll av både make och läkare då jag knappt får gå ut med hunden .. :/

Då de får la bli en kväll i soffan med hjärtat .. Inte fy skam de heller .. ;)

Puss och kraam!<3

Av Anna - 21 augusti 2012 09:49

Tisdag idag .. Dagarna bara springer iväg ..
Igår passade vi på att städa lägenheten då älsklingen bara jobbade halvdag .. :)
Även att jag tvättade 3 maskiner med tvätt så nu är alla bebiskläder tvättade - skönt .. :)

Idag fick jag en skön sovmorgon som.verkligen behövdes kan jag lova ! Tack för de älskling ! De är även dax för Kims 1,5 års spruta .. Kl.11 ska vi vara på bvc , hoppas de går bra och att han slipper feber och så .. Mammas prins ! <3

Sen ska vi upp till världens bästa mamma / mormor och gratta henne för idag är de hennes dag ! :) Så grattis på din dag världens BÄSTA mamma / mormor ! <3<3

Näe nu ska jag ta och dona på lite här hemma innan de e dax att pallra sej upp på bvc .. :) Ha en kanon dag allesammans !
Puss och kraam ! <3

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards