Tankar, funderingar och livet blir till ord ..

Direktlänk till inlägg 1 januari 2016

- 2015

Av Anna - 1 januari 2016 21:02

De gångna året har vare ett händelserikt år med både upp och ned gångar..
Jag har jobbat med den mentala biten av mej själv och tycker själv att jag kommit en bra bit på vägen för vem har inte dårliga dagar? Bara åh bita ihop och ta sej igenom dom.. :) De e långt kvar till mållinjen men I'll keep fighting! ;)

Barnen växer både kroppsligt och mentalt åh jag kan inte säga de för många gånger att jag är så obeskrivligt stolt över att få titulera mej deras mor.. Mammas älskade "små" hjärtan som kan göra mej vansinnig ena sekunden åh bara sekunden efter få mej att känna otrolig stolthet, kärlek, glädje och så mycket mer.. :)

2015 har även fått mej att känna mej så otroligt nedvärderad, trampad på, spottad på och totalt värdelös..
Men tillsammans har vi klarat detta och vi kommer starkare ur de!

För att summera de hela så ger jag fingret till dom som försökt förstöra åh ser tillbaka på de positiva vilket fyller mej med stolthet över både mej själv, min familj, mina nära och kära!
För vet ni vad? Viljan är så mycket starkare än man tror många gånger.. :)

Vi avslutade året och firade in 2016 med god mat, mycket skratt och fina vänner.. :)

Med de sagt tackar jag 2015 och allt va de inneburit åh säger välkommen 2016! :D

Puss! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 9 april 2017 18:14

Ni vet den där känslan när man bara rasar, när de känns som om allt runt ikring kväver en? Sånna gånger är jag så oroligt tacksam över alla saker som mina föräldrar tjatat (som jag då kallade de för) om, för såhär med facit i hand ett x antal år sen...

Av Anna - 6 september 2016 12:42

Vissa dagar känner jag att jag inte räcker till.. Känslan slår mej som ett slag i magen åh jag vill bara gömma mej i ett hörn åh släppa alla spärrar.. Jag gör allt jag kan och försöker så gott jag kan.. ...

Av Anna - 28 augusti 2016 13:05

När man inte kan sätta fingret på de där och heller inte sätta ord på hur de känns.. När man bara vill skrika åh gråta samtidigt men de låser sej.. När man bara vill ligga nära men de inte går.. ...

Av Anna - 17 juli 2016 22:17

Senaste veckorna i bilder

Av Anna - 6 juni 2016 11:15

Efter ännu en helg neröver i landet med finaste så är jag nu på väg hem igen.. Dessa resor är de värsta just nu men de e så värt de! Så fina människor åh jah känner mej riktigt bortskämd som får chansen att spendera tid med dom.. Kan inte annat än at...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards