Tankar, funderingar och livet blir till ord ..

Alla inlägg under juli 2012

Av Anna - 31 juli 2012 07:44

Ja då e de tisdag då och jag e trött som jag vet inte vad .. :/
Varför ? Ja bra fråga ! Egentligen så bör jag inte vara de då jag gick och la mej i tid igår men ja inget att göra åt .. Btw , jag kanske har sove för mycket vem vet ..

Undrar vad denna dag har att erbjuda då ?
Aja de märks .. ;)

Ha de bäst !
Puss och kraam <3

Av Anna - 30 juli 2012 22:02

Hej hopp !
Hoppas er dag varit bra för de har min .. :)

Efter att jag skrev sist så blev de en myslunch med fina Åsen och " lilla " Loke .. :) Otroligt härligt ! Tack för de ! :) <3

Sen när vi kom hem och en över trött liten pojk äntligen somnat så slog jag ner röva i söffa och kikade runt lite på priser , modeller och så på nätet så nu får vi se vad maken säger .. ;)

På eftermiddagen / kvällen har vi haft besök av bästaste syster / moster Maria ! :D Myys ! <3 Tack för titten !

Även att Mia kom förbi en sväng hon å , trevligt trevligt ! :)

Nu ligger jag i sängen och ska snart ringa hjärtat och säga gonatt då mina ögon snart går i kors .. :/
Men gonatt på er allesammans och söv så gött !

Puss och kraam ! <3

Av Anna - 30 juli 2012 08:40

Berätta en sak igår ..

Fick världens kommentar utav älsklingen , vi satt och pratade och kom in på att jag skulle behöva klippa mej då mitt hår börjar bli väldigt långt och slitet så jag har de uppsatt i stort sett jämt och då slänger han ur sej : Kan inte du ha ditt hår utsläppt nån gång du å som vanliga tjejer ..
Undrans jag vad han menade med de ..

Puss och kraam ! <3

Av Anna - 30 juli 2012 07:54

Ååh , jag tror att vår son kommit in i en " vakna tidigt period " .. Idag slog vi upp våra blå kl halv 7 fast de är egentligen inget att klaga på för så länge jag slipper kliva upp före kl 6 och han sover hela nätterna är jag glad .. :)
De ända jag har att klaga på är att älsklingen inte låg bredvid men sånt e livet , han gör de ju för vår skull och jag har sagt de förut och säger de igen , jag är såå otrolig stolt över honom och tacksam för allt han gör för oss ! <3

Nu ska jag ta och leka lite med Kim .. :)
Så får vi se vad dagen har att erbjuda .. :)
Ha de bäst !
Puss och kraam ! <3

Av Anna - 29 juli 2012 19:59

Har haft en faktisk ganska mysig söndag ( trotts lite måsten ) ..
Vi har städat skafferiet , älsklingen har dammsugit och så har vi kikat igenom en massa kläder till liten .. :)

När vi satte oss och skulle äta så fick jag en chock - sötaste Annie klev in här ! Blev riktigt paff kan jag lova ! Hon gjorde min kväll ! :D De va alldeles för länge sen vi sågs nu ju .. Tack för titten !! <3

När chocken lagt sej så fick lilleman sej ett bad innan läggdags - och de behövdes kan jag lova .. :)

Just nu sitter jag i soffan och kollar på när älsklingen packar .. Jävla söndagar ! Aja jag får iaf somna bredvid honom fast helst av allt skulle jag även vilja vakna och ha honom där men men sånt e livet ..
Nu ska jag ta vara på den sista tiden tillsammans !

Ha de bäst och gonatt på er ( utifall jag inte skriver mer ) !
Puss och kraam ! <3

Av Anna - 28 juli 2012 22:16

Dagen har vare kanon trotts storhandling .. ;)
Kim fick vara med moster och Fredrik medans vi handlade och ingen va nog gladare än han .. ;) Tack för de ! :D

Sen åkte vi hem och så kom dom hit och käkade med oss .. Efter maten blev vi sittandes och prata så tiden jusom bara sprang iväg men vad gör de när man har trevligt liksom .. ;) Tack för sällskapet ! :D

Nu ligger jag här bredvid älsklingen redo att ge upp denna dag ..

Gonatt på er !
Puss och kraam ! <3

Av Anna - 28 juli 2012 07:59

Nu va de ett tag sen jag skrev igen men jag har vare så otroligt less , förbannad och negativ pga vissa saker så jag har känt att om jag skulle skriva skulle jag ändå inte komma på något annat än en massa svordomar och de är ju inte de roligaste att läsa eller hur ? ;)

Men nu är jag här igen iaf .. :)

Gårdagen var ( förutom lite missöden ) en kanon dag som jag fick spendera en stor del hemma hos Therese och Björn - Tack så hemskt mycket för de !! :D Sen på kvällen fick vi främmande utav Robin och Pengen .. :) Riktigt trevligt ! :)

Idag har de än så länge inte hänt så mycket .. De blev en tidig morgon ( 7 ) vilket vi inte riktig är vana vid men vad gör de när jag får spendera morgonen med världens vackraste lilla människa liksom !? ;) Ingenting om jag får säga de själv .. ;) Hehe ..

På schemat idag står de storhandling .. Ingen höjdare men ett ont måste .. :/ Någon som är frivillig och vill betala !? ;) Hehe ! Näe nu ska jag ta och mysa lite med Kim som precis kröp upp i knät på mej .. :)

Ha en kanon dag !
Puss och kraam ! <3

Av Anna - 25 juli 2012 13:42

En sur och grinig son som absolut inte vela äta någon lunch sover nu sen ca en timme tillbaka och jag har hunnit med att äta lunch , plockat i och ur diskmaskinen , dammsugit och klippt klorna på Gruffe så nu tänker jag bara sitta här och ta de lugnt tills han vaknar sen får vi se vad som händer ..

Ha en fortsatt härlig dag ! :)
Puss och kraam ! <3

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards