Tankar, funderingar och livet blir till ord ..

Alla inlägg under juni 2013

Av Anna - 30 juni 2013 20:56

Nu är de några dagar sen jag skrev men sånt e livet ibland.. ;)

Har hänt en del..
Har vare iväg och handlat lite nytt till mej själv för en gångs skull ( bilder kommer i slutet :p ) ,
vare och kikat på traktorpulling, haft fina och saknade vänner på besök och bara myst en massa.. :D

Älsklingen har åkt mot jobbet och jag sitter i soffan med ett glas vatten och funderar lite på allt och inget.. :p

Ha en fortsatt fin kväll! :)
Puss och Kraam<3

Av Anna - 26 juni 2013 09:35

Blää för regn!
Man måste pylsa på osmidiga kläder på Kim, på med regnskydd på Frejas vagn och så blir man blöt och jävlig.. :/ Näe fy! De får mycket hellre vara sol för min del..

Idag blir de en tvättdag med ett avbrott för ett Bvc besök med Freja för att kolla om hon växer nå.. ;)

Näe nu är maskin nummer 2 klar så nu ska jag hänga den tvätten och sen ta en kopp kaffe och se om man kanske vaknar till - chansen är dock minimal men de,e ju värt ett försök iaf.. :p

Ha en fin dag.. :)
Puss och kraam<3

Av Anna - 25 juni 2013 08:05

Äkta vänner växer inte på träd de e ett som är säkert..
Efter att barnen kommit har man märkt så otroligt väl vilka som är ens äkta vänner och vilka som bara kallar sej för vänner men som man bara duger för när de passar dom eller när de inte finns någon annan..

Jag har bestämt mej för att rensa lite bland dom..
Varför hålla fast vid något som inte är ömsesidigt och äkta? De finns ju liksom ingen mening..

Men idag ska iaf jag och Freja ta och åka och hälsa på bästa Therese och dricka lite kaffe, snacka skit och fylla på med energi.. :D

Ha en fin dag! :)
Puss och Kraam<3

Av Anna - 24 juni 2013 23:52

Idag har varit en bra dag.. :)
De började med att jag fick sova ända till7 i morse utan problem - de har inte hänt på jag vet inte hur länge - sen blev de en lunch med älskade syster / moster och älskade bror / morbror sen mys ute, blombud från min älskade make och nu på kvällskvisten har bästaste Krille vare här.. :D Bästa dagen på länge! :D Tack fina ni för idag! <3

Nu ska jag ta och krypa ner och hoppas att John Blund ( som verkade ha glömt mej igår ) behagar dyka in..

Gonatt med er! :)
Puss och Kraam<3

Buketten som jag fick av min älskade make.. :D <3

Ja jag vet att jag måste göra rent spegeln.. ;p

Av Anna - 23 juni 2013 09:59

En plats där man får vara ifred,
en plats man väljer att vara ensam på,
en plats där tankar kan flöda, tårar kan rinna och skratt får ljuda utan att bli ifrågasatt..

Idag blir de en sväng upp till mor och far på lunch i och ikväll åker Jonas iväg för ännu en veckas jobb..
Hoppas ni får en fin dag! :)

Av Anna - 22 juni 2013 21:54

Viljan är starkare än vad man tror..
Man kan bara man vill..
Att göra förändringar är inte lätt men ibland måste man för att orka vidare..
Viljan att orka, viljan att förändra..

Hoppas ni har en fin kväll! :)

Av Anna - 22 juni 2013 07:21

För att orka vara stark måste man få bryta ihop totalt ibland..
De kommer bli bra på ett eller annat sätt, de ska bli bra till slut jag måste bara ge de lite tid..
Jag måste ge mej själv tid..

Med de säger jag Gomöra!

Av Anna - 21 juni 2013 15:24

De sägs att allt har en mening och att tiden läker alla sår..
Om allt har en mening varför blir man då så otroligt sårad ibland? Vad är meningen med att göra någon så ledsen?
Tiden läker inte alla sår men man lär sej att leva med dom och att uppskatta de man har..

Ibland blir man bara så förvirrad..

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards