Tankar, funderingar och livet blir till ord ..

Alla inlägg under februari 2013

Av Anna - 20 februari 2013 10:13

Tjoflöjt!

Mycket som händer här hemma nu.. :) Många funderingar och en massa tankar och drömmar inför framtiden.. :)
Har hittat en av drömmarna och önskar att allt ska klaffa snarast!
Sånt som märks eller hur? ;)
Freja växer så de knakar och utvecklas mer och mer, mammas lilla flicka är snart stor och springer runt här.. :) <3
Kim är otroligt duktig med lillasyster och utvecklas även han mer och ner för dag till dag och jag kan inte annat än att vara otroligt stolt över honom.. :) Mammas älskade älskade pojk! :) <3

Näe nu ska vi se om lillfia vill ha lite mat efter en promenad och en liten sovstund.. :)

Ha de bäst! :)
Puss och kraam<3

Av Anna - 10 februari 2013 09:31

Länge sen jag bloggade nu men tiden finns inte riktigt där eller egentligen gör den de men jag prioriterar de inte direkt..
Känns som om jag har så mycket annat att lägga tid och energi på just nu så den tid jag har över bill jag bara ta de lugnt..
Men jag älskar barnen och ångrar dom inte en sekund trotts trötthet, huvudvärk, skrik, grin, trotts mm..
Livet som mamma ger mej så mycket mer än vad mycket annat kunnat / kan göra.. :)
Den oändliga och villkorslösa kärlek man får av sina barn är obeskrivlig! <3

Jag ska försöka bli bättre men jag lovar inget, slänger in ett inlägg lite nu och då när orken och tiden matchar.. ;)

Ha de fint! :)
Puss och kraam<3

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards