Tankar, funderingar och livet blir till ord ..

Alla inlägg under oktober 2013

Av Anna - 29 oktober 2013 10:56

Tar en dag i taget, små steg men de går iaf framåt.. :)
I morse tog jag mej ur sängen utan större problem , visst jag har fortfarande jätte ont MEN jag kan röra mej och ta mej ur sängen utan att de tar en evighet för att jag måste stanna upp efter varje rörelse..
Små steg i rätt riktning utan större bakslag.. :)
Nu hoppas jag de fortsätter såhär.. :)

Näe nu dags att fixa lunch åt fröken.. :)

Puss och Kraam! <3

Av Anna - 27 oktober 2013 14:15

Jag blir så arg, ledsen och förbannad så jag blir alldeles tom inuti..
Jag vet inte om jag orkar ha de såhär mellan oss länge till.. Jag låter ditt beteende styra mina känslor och så ska de banne mej inte vara!
Näe Anna de e dags att sätta stopp! De där beteendet är inte okej och att de påverkar mej är definitivt inte okej!
Just nu gör jag allt för att de inte ska få påverka mej.. I'll do my best!
We'll do it together and you can't stop us!


Sen till er som påstår att de e mitt fel pga mitt temperament, FUCK YOU!
Vad denna människa gör och hur den beter sej ska inte jag behöva stå för och definitivt inte få skiten för!
Jag har gjort allt utan framgång och nu har bägaren runnit över!

Av Anna - 21 oktober 2013 15:06

Kan inte sätta ord på de jag känner just nu..
Hur mycket jag än försöker så går de bara inte..
Jag skriver, raderar, skriver igen men raderar åter igen..
Känslorna och orden kommer inte överens, de blir bara fel..
Du brukar alltid kunna sätta ord på detta men de lär aldrig hända nu, de va då...

Av Anna - 11 oktober 2013 20:52

Frågan är om de är värt de..
Värt att ens engagera sej..

Trött och slut men inte så att jag kan sova utan mest psykiskt..
De är nog allt som snurrar just nu som gör de men sånt e livet ibland..

Blev ensam i soffan å då Jonas gick å la sej strax efter barnen..
Ja näe men hoppas ni har de bra..

Puss och kraam<3

Av Anna - 11 oktober 2013 14:00

Jag söker inte empati men ibland måste jag få ut saker som snurrar i mitt huvud, saker jag varken vill eller orkar prata med någon om och då gör jag de på mitt sätt..
Stör du dej på't så läs inte, för ingen tvingar dej!

Ena gången kommer fraser som "de e bara att ringa om du vill prata", " du har alltid mej" med flera och sen svarar du inte ens..
Du har en speciell plats i mitt hjärta, du är min vän och att inte veta vad som gör detta gör mej sjukt ledsen..
Tala om vad som händer istället för att vara vara tyst, om de så betyder att jag förlorar vår vänskap så får jag väl ta de då men då vet jag i alla fall varför.

Tystnaden sårar mer än sanningen!

:'(

Av Anna - 9 oktober 2013 16:44

Är så jävla le på de just nu.. Trött på alla dumma jävla ursäkter och inge svar..
Jag har tröttnat.. Från och med nu ska jag inte höra av mej eller försöka boka in å ses med folk man sällan träffar.. De märks ju vilka som vill ses och hålla kontakten och vilka som inte vill..

Lägger energin på dom som betyder något istället så ni som vill ses kan ju höra av er!

Bye bye!

Av Anna - 8 oktober 2013 22:07

Ligger på soffan under filten med min vän herr vattenglas, lyssnar på musik och slötittar på tv..
Mycket som far i mitt huvud nu och ensamheten börjar tränga sej på..
Efter att jag har haft hjärtat hemma så mycket så e de sjukt jobbigt att vara utan honom igen..
En jobbig tryckande känsla tränger sej på och jag får ont i magen..
Tankarna kommer och jag kan inte låta bli att låta dom snurra trotts att de gör ont i mej..
Bland annat saknaden efter hjärtat och vänner som är alldeles för långt bort slår mej som ett slag i magen..
Att du inte hört av dej än får mej att undra vad det egentligen handlar om..
Allt som komma skall ger också mycket tankar och funderingar..

De e sjukt egentligen vad ensam man kan känna sej bara av att de blir tyst å lugnt..

Näe nu blir de en kvällskiss med Gruffe sen får vi se om jag har ro att lägga mej i sängen och försöka slå igen mina blå..

Puss och kraam<3

Av Anna - 4 oktober 2013 10:34

Idag är ingen bra dag.. :/
Jag har ont från topp till tå och vill helst bara krypa tillbaka till sängen och gömma mej så eftersom Jonas tog med sej Kim en sväng så snodde jag hans tröja och har myst ner mej i soffan med Freja..
När man har sånna dagar får man sno makens kläder, vad han än säger.. ;)
Dessutom så godkänner även Freja den som myströja.. ;)
Sjukt skön är den så jag tror inte han får tillbaka den.. ;) Mohaha! :p

Så fort vi fått i oss lunch och pappan och sonen kommit hem så åker vi å lämnar pappan vid maskin och sen vidare mot Hedsta en sväng för å träffa mormor/mamma, morfar/pappa och morbror/lillebror.. :)

Hoppas ni får en fin dag!
Puss och kraam<3

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards