Tankar, funderingar och livet blir till ord ..

Alla inlägg under december 2013

Av Anna - 31 december 2013 09:36

2013 har vare ett år med mycket skratt, många leenden, många tårar, mycket tankar, otroligt mycket känslor och en flytt..
Barnen har blivit så stora och utvecklas så otroligt fort..
Vänner har kommit och vänner har gått men sånt är väl livet, vissa för stunden och vissa för alltid..
Jag har gått ner drygt 20 Kg vilket jag fortfarande inte ser men ändock är otroligt stolt över och mer ska de bli.. :)

Kommande år är de mycket inplanerat, bland annat så ska barnen börja på dagis och jag hoppas på att få komma ut i arbetslivet så fort dom är inskolade..
De är bara två av dom saker som händer men sen blir de ju sällan som man tänkt sej..
Oavsett hur 2014 kommer att bli så har jag bestämt mej för att möta de nya året med en positivare tanke och ett leende på läpparna.. :)


Gott nytt år på er!! :)
Puss och kraam<3

Av Anna - 20 december 2013 23:24

Denna kväll va behövlig kan jag lova.. :)
Fina och saknade vänner på besök vilket resulterat i mycket skratt.. :) Tack så hemskt mycket fina ni för de! :) <3

Nu ska jag ta å krypa ner och hoppas att natten ger mer sömn än föregående.. :)
Gonatt på er! :)

Puss och kraam<3

Av Anna - 18 december 2013 20:41

Mycket som snurrar nu men de blir nog bra till slut, hoppas jag iaf..
Just ikväll hade jag helst inte velat vare ensam men så e de nu..
Tankar som flyger men de får dom göra.. :)

Av Anna - 18 december 2013 11:09

Ja då har jag tröttnat på detta så nu har jag äntligen tagit tag i de och fick svaret " gör ett uppehåll och börja om på nytt " .. De va väl egentligen väntat och jag viste de nog innerst inne men hade väl på något sett hoppats att de skulle fixa sej ändå dock verkar de inte göra de så de e bara å ta de råd jag fått och hoppas att de nu blir bra..
Livet har sin gång så de ända jag kan göra nu är att hoppas och jag önskar att detta uppehåll nu visar sej vara de rätta för jag är så förbannat trött på detta..

Av Anna - 12 december 2013 08:59

De jag önskar mej allra mest är inte mycket men något som skulle göra vardagen så mycket lättare.. :)
Jag önskar mej barn som sover på nätterna och som är snälla å glada på dagarna.. ;)
Inget märkvärdigt som sagt.. ;)

Av Anna - 10 december 2013 21:33

I morse hämtade jag och barnen efterlängtat besök på stationen, älskade syster/moster och älskade mamma/mormor kom ner över dagen..
Som vi älskar't!
Vi har vare runt på stan, promenixat och bara njutit av att ha dom här! :) Som de värmde att få spendera tid med dom! <3

Tack för idag älskade ni!! <3

Av Anna - 9 december 2013 16:25

Vissa dagar ekar dom där orden i mitt huvud, orden jag fick höra för så många år sen..
Jag önska dom gav mej slag istället för blåmärken och sår läker så mycket lättare..
Trotts alla dessa år så sårar alla elaka ord fortfarande, vissa dagar mer än andra.. :(

Idag är en sån dag, en dag då de negativa orden jag fick höra faktiskt tar över de positiva jag uppnått nu..

Jag försöker fokusera på de positiva men vet ni vad? Man får ha vårliga dagar ibland, de måste man få ha för allt kan inte vara en dans på rosor jämt.. :)

Så även om de e tungt ibland när minnena slår tillbaka så leer jag och kämpar igenom dom för dom gör sej påmind mycket mer sällan nu.. :)

Puss och kraam<3

Av Anna - 6 december 2013 13:24

Måste bara få skryta lite, minus 17 Kg visade vågen i morse.. :D Ååh jag är så stolt över mej själv! I can do this! Ser de inte när jag ser mej i spegeln men de känns mer och mer på alla kläder.. :) De går sakta men säkert åt rätt håll.. :D

Puss och kraam!<3

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards