Tankar, funderingar och livet blir till ord ..

Alla inlägg under maj 2014

Av Anna - 31 maj 2014 12:42

Ibland blir jag bara så förvirrad..
När hjärnspökena börjar spela mej spratt vet jag varken ut eller in..
Inbillning? Verklighet? Dröm? Önskan? Förhoppning? Grund lurad? Dumsnäll? För godtrogen?
Vad är de som händer egentligen å varför?

Många frågor men få svar..

Vill skriva mer men inget blir rätt..
Mina tankar och ord samarbetar inte..
Ord och meningar blir bara fel..

Av Anna - 17 maj 2014 17:52

Magkänslan brukar oftast vara den som har rätt men jag hoppas att den denna gång har fel! Jag vet varken ut eller in.. Vet inte vad jag ska tro, du säger en sak men ger skenet av en annan..

Bortglömd? Utbytt? Sårad? Besviken? Ledsen? Ont? Förtroende? Tillit? Gömma mej?

Upp blir ner å fram blir bak!
Just nu känns allt bara så förvirrande..

Av Anna - 12 maj 2014 09:42

Jah längtar tills den dagen då jag verkligen ser de jag åstadkommit när jag ser mej i spegeln ! 

Just nu är jag i en liten uppförsbacke å känner mej totalt värdelös å allt kämpa känns meningslöst men man får ha dåliga dagar å de e bara å bita ihop å kämpa vidare !

Alla har vi våra dalar och toppar så bit i hop Wallberg å kämpa vidare ! 



 

Försöker att se och vara stolt över vad jag faktiskt har lyckats med men tyvärr är de inte så lätt !

Snart har jag mått mitt första delmål å inget - INGET ( ! ) ska få komma emellan ! :) 


Bit ihop Wallberg för du VILL , du KAN och du SKA !!! 


:)

Pöss på er ! :) <3


Av Anna - 8 maj 2014 09:57

Du ligger ensam i din säng 

Nynnar på nån gammal tom refräng

Tänk om nånting kunde va 

I närheten av bra 

Den gamla känslan bara gror

Ingenting blir längre som man tror

Du sjunker in i apati

När alla går förbi


När ingen vet

När ingen ser din ensamhet

När ingen anar vad som sker

När ingen vet

När ingen håller dej hårt då e de kallt

De e tomt när ingen vet


Du känner dej helt transparent

Sliten å grå så där ointressant

Tänk om dom visste hur de va

Att stå där ensam kvar 


När ingen vet

När ingen ser din ensamhet

När ingen anar vad som sker

När ingen vet

När ingen håller dej hårt då e de kallt

De e tomt när ingen vet


När ingen vet 

När ingen ser din ensamhet

När ingen anar vad som sker

När ingen vet

När ingen andas mot din hals i hemlighet

När ingen håller dej hårt 

Då e de kallt

De e tomt när ingen vet 


När ingen vet 






Tankar som flödar å för en gångs skull är de faktiskt inte så smärtsamt som de brukar vara .. 

De e skönt å reda ut allt trotts bakslag å vet ni vad ?

Speciella vänner har vi alla ! Ni få vet precis vika ni är å jag ÄLSKAR er !! <3





   

Av Anna - 2 maj 2014 15:56

En vacker dag ska jag stå där se mej i spegeln å tycka om de jag ser!
De är långt kvar men jag SKA dit!!

Av Anna - 2 maj 2014 13:33

Jaha å varför hoppar du på mej nu?
Var kom du ifrån?
Detta är de jobbiga med saker som man har i "ryggsäcken"..
När de bara dyker upp från ingenstans å slår en som en rejäl käftsmäll..
De forsar, går inte att stoppa å jag kan inte sätta fingret på varför..
De gör mej så jävla förbannad!

Just vid dessa tillfällen är jag extra tacksam över att ha just dej vid min sida, den finaste vännen man kan ha! En sån som alla borde ha! Tack för att du finns å står ut med mej!
Du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta! <3 <3

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards