Tankar, funderingar och livet blir till ord ..

Alla inlägg under juni 2014

Av Anna - 26 juni 2014 20:42

Ja de är precis va de är, vissa dagar kämpar jag hårdare än andra men de är en ständig kamp mot sug, negativa tankar och gamla vanor..
Men jag har bestämt mej å de är bara framåt som gäller! :)

Denna kamp SKA jag gå segrande ur! :)

Puss! <3

Av Anna - 13 juni 2014 20:15

Idag hatar jag alla sötsaker, alla jävla mat reklamer, chips och dricka!! Ja jag HATAR de verkligen!
Suget växer sej starkt men jag vägrar ge efter, VÄGRAR!!
Näe jag tar en snus å min flaska vatten å sätter mej i soffan en stund och är bitter för fan ta detta sug! Bläääääää!!


Fick ett otroligt uppskattat sms idag av en otroligt saknad och älskad vän som behövdes så mycket då jag har en svacka idag.. Ett sms som värmde ända in i hjärtat och faktiskt fick mej att känna en viss stolthet över vad jag faktiskt åstadkommit hittills..

JAG KAN, JAG VILL OCH JAG SKA! Inget ska få stoppa mej nu, inte ens detta äckliga sug efter allt!

Puss på er! <3

Av Anna - 6 juni 2014 16:15

Vissa gånger har man de så där extra bra.. :) Finaste älskade vännen på besök och lagar middag gör hon med! :D Har jag någonsin sagt att jag älskar dej hjärtat? Kanske lite för många men de skiter jag i för jag älskar dej jätte mega mycket! <3 
Själv ligger jag på kökssoffa å bara njuter av sällskapet! ;)

Puuusssss!

Av Anna - 5 juni 2014 10:00

Vissa saker gör ondare än andra..
Vissa gånger är de lättare att öppna sej än andra å ja jag vet att de kan låta konstigt men de skrämmer mej många gånger å när ma. undermedvetet bygger upp den där muren igen är de tyvärr inte lätt alla gånger..

Tänk på att småsaker många gånger kan såra en annan människa mer än vad man tror!

Just nu vet jag inte riktigt hur jag ska hantera de å förlåt för för att jah är jag! :'(

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards