Tankar, funderingar och livet blir till ord ..

Alla inlägg under juni 2013

Av Anna - 20 juni 2013 21:40

Kikade ju runt lite igår och jag tror jag bestämt mej för ett par skor.. :) Nu ska dom bara testas så jag hoppas dom är lika skön som snygg vilket sällan händer men va fasen gör de om 100 år liksom? ;)

Näe nu ska jag ta och mysa med min älskade make lite innan han skriker för att jag bloggar.. ;)

Ha en fin kväll! :)
Puss och Kraam<3

Av Anna - 19 juni 2013 22:17

Har kikat runt lite på nya skor åt mej och barnen plus en outfit till den 27..
Finns sjukt mycket snygga skor att ha när man ska någonstans men om man vill ha ett par enkla vardags /allt i allo skor finns de banne mej nästan inget som faller mej i smaken.. Så sjukt typiskt! Bara för att jag verkligen behöver ett par.. :/ Aja sånt e livet på en pinne ibland.. :p
Vad gäller kläder så hittar jag som vanligt nästan inget jag gillar så de slutar väl med att jag tar något jag redan har.. :p
Så typisk mej.. :p

Näe ska fortsätta kika så får vi se om något dyker upp.. ;)

Ha en fin kväll ! :)
Puss och Kraam! <3

Av Anna - 19 juni 2013 15:15

Som jag längtar! :) Kommer bli kanon.. Fullt ös bara.. ;)
Till helgen är de midsommar å.. Usch är inte på humör alls för de jag e men de kan ju hinna ändras de å..

Näe har inte så mycket att säga just nu då de snurrar alldeles för mycket i huvudet på mej..

Hoppas ni har de fint! :)

Av Anna - 18 juni 2013 06:43

Blää va trött jag är idag.. :/ Inte kul men vad gör man inte för sina barn.. :)

De har vare en tung helg på alla möjliga hus men de har även funnits ljusglimtar som tex. bilutställningen med klubben och crusingen.. :)

Igår gjorde vi inte speciellt mycket då Freja hade en riktig gnäll dag.. :/ Pappan lyckades hamna på akuten han å men de gick bra som tur va.. :)

Idag har vi inte mycket planerat men dagen springer nog på ändå precis som vanligt.. ;)

Ha en fin dag! :)
Puss och kraam<3

Av Anna - 14 juni 2013 19:25

Idag va de examen för lillebror så de blev fika i Hedsta..

Dagen har varit lite hur som mycket att fundera på och tankarna har snurrat konstant nu på eftermiddagen / kvällen och gör än..
Hur? När? Om? Varför?
Ja en himla massa.. :/ Men men så e de väl när man över tänker allt antar jag..

Hoppas ni iaf haft en fin dag!
Puss och kraam<3

Av Anna - 13 juni 2013 12:43

De har vare lite mycket med nej själv nu dom senaste dagarna och de e därför de inte kommit några inlägg på ett tag men nu är jag tillbaka! ;)

De e mycket som rör sej i mitt huvud just nu men iofs så gör de alltid de här så de e inget ovanligt.. ;) Haha!

Idag har de bestämts att jag ska iväg på en liten tripp iaf och nu är de bara å köra.. ;D Jag längtar samtidigt som de känns som om de kommer bli riktigt svårt att lämna barnen och Jonas här hemma men nån gång ska väl vara den första å.. ;) Vart jag ska och vad som händer håller jag för mej själv ett tag till.. ;p Men jag kan iaf säga att jag vet att jag kommer ha två av dom absolut finaste vännerna jag har i min närhet vilket jag är otroligt glad över! :)

Näe nu ska Freja och jag ta och leka lite till innan de e dags att hämta hem Kim.. :)

Ha de fint! :)

Puss och kraam! <3

Av Anna - 4 juni 2013 20:00

Hej på er! :)
Hoppas ni har en fin kväll.. :)

Börjar tröttna på dessa uppförsbackar nu.. :/
Jag mår hur bra som helst en tid sen kommer allt tillbaka som en käftsmäll, jag blir gråtfärdig och alldeles tom.. Idag kom en sån smäll..
Är alldeles tom och vill ingenting egentligen..
De e tur jag har fina vänner och familjen att luta mej tillbaka på! Jag älskar er! <3

Puss och kraam! <3

Av Anna - 3 juni 2013 23:45

Dagen har rullat på som vanligt..
Pappa / morfar va här en sväng i morse vilket uppskattades av både mej och barnen.. :) Tack för titten! <3

Fortfarande mycket som snor i mitt huvud men de e tur jag har fina vänner och min familj! <3

Nu blir de sängen och försöka sova lite.. :) Natti! :)

Puss och kraam! <3

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards