Tankar, funderingar och livet blir till ord ..

Alla inlägg den 1 juni 2013

Av Anna - 1 juni 2013 22:17

Kroppen är inte min bästa vänn just nu, Ont och totalt slut.. :( Men sånt e livet ibland.. ;)


Har vare hos mor och far idag och hjälp dom lite eftersom pappa har opererat höften och inte kan / får göra så mycket..


Blev där hela dagen, barnen lekte, J och A va iväg och fikade och sen blev vi bjuden på mat.. :)


När vi kom hem somnade barnen och jag tog å röck Gruffe.. :) Han va så duktig och blev såå fin mattes hjärta! <3


När han va klar så fick han följa med J och A och bada lite och gissa om han gillade de! :D Gohunden våran.. :)


Idag har 2 otroligt fina vänner flyttat alldeles för långt bort vilket gör riktigt ont i mej men de viktigaste är att dom mår bra och de tvivlar jag inte på nu! :) Men jag saknar och kommer att sakna er så obeskrivligt mycket fina ni! <3 <3
Vem vet vi kanske kommer efter en vacker dag.. ;)


De slog mej för någon dag sen att större delen av mina närmaste vänner bor en bra bit härifrån.. Är de kanske ett tecken på att vi borde ta vårat pick och pack och flytta? Ja kanske de, vem vet.. Jag vet iaf att ni betyder så otroligt mycket för mej och jah saknar er varje sekund, varje minut, varje timme, varje dag! <3


Just nu ligger jag i sängen och försöker slappna av så smärtan i min kropp ska ge sej.. Om de hjälper får vi se men jag säger iaf gonatt här nu.. :)


Ha de bäst!
Puss och kraam! <3

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards