Tankar, funderingar och livet blir till ord ..

Alla inlägg under november 2013

Av Anna - 15 november 2013 20:11

Har packat i stort sett hela dagen, gosch vilken tid de tar med 2 små knallhattar som ena stunden tycker de e jätteroligt att hjälpa till och den andra mycket roligare att bara vara i vägen eller varför inte plocka upp de igen.. ;)
Älskade ungar.. :) <3
De känns som om vi packar och packar men inget händer.. :p De är väl för att vi packat mycket som är i garderoberna antar jag.. :p

Näe nu ska jag fortsätta.. :) Trevlig kväll på er! :)
Puss och kraam<3

Av Anna - 14 november 2013 13:37

Fy faan! Tror banne mej jag fryser ihjäl snart! Letar under filten konstant men men snart är de dags att vänta storebror på dagis.. :)

Puss och kraam<3

Av Anna - 13 november 2013 22:37

Just nu sover barnen, tv:n rullar i bakgrunden, musiken strömmar ur högtalarna å jag sitter i soffan med ett glas vatten och tankar som flyger kors å tvärs..
En kväll med allt från himmel till jord i huvudet, lycka, tacksamhet, sorg, smärta, ilska och irritation är bara några utav känslorna som sprider sej i kroppen..
Låten som spelas nu får mej att minnas en massa och en speciell person, både bra och dåligt men sånt är väl livet upp och ner, dalar och toppar, vissa djupare än andra..
Tårar som bränner och vill ut men nej, inte ikväll för trotts allt är varken minnena eller du värd dom..
Du har gjort ditt val och även om de sårar mej så får de va slut nu! De är ditt val och jag tänker inte ta på mej skulden till att de blev såhär..

Musiken kan få känslorna att svänga fort och just nu ler jag med hela ansiktet, i från djupet av mitt hjärta.. Att vara välsignad med en sån fin vän kan inte få mej att göra annat.. :) Frågan är om du förstår hur värdefull och betydelsefull du egentligen är för mej?

Är de inte lite underligt ändå hur lättpåverkad den mänskliga hjärnan är, att allt kan svänga bara sådär från en låt till en annan..

Haha! Väldigt va de kom ut mycket konstigt nu då.. Haha! :p
Aja så e de ibland.. ;)

Näe nu ska jag ta å bara va en stund innan sängen ropar allt för högt.. ;)

Fortsatt härlig kväll på er och natti när de e dags.. :)
Puss och kraam<3

Av Anna - 11 november 2013 22:59

De e mycket nu, stora förändringar på g och jag kan bara önska och hoppas att barnen ( främst Kim ) tar flytten bra.. :)
Han pratar glatt om de iaf men de blir ju en helt annan sak när de väl händer..
Jag är säker på att de blir bra till slut.. :)

Puss och kraam<3

Av Anna - 11 november 2013 20:39

Vilken dag.. :/
Men nu är de iaf kväll å jag har landat i soffan med mitt vattenglas och lillebror på andra sidan soffan..
Snurr snurr här nu men inte gör de nå när man har bra musik och drömmer sej bort lite.. :)

Ha en fin kväll! :)
Puss och kraam<3

Av Anna - 10 november 2013 17:37

Nu är de inte långt kvar till flytt och som jag längtar!
Lämna de som inte gör mej glad, hålla kvar vid de som betyder något och förhoppningsvis må mycket bättre.. :)

Puss och kraam<3

Av Anna - 5 november 2013 20:53

Har haft en riktigt tung dag idag .. :/

Men de e tur jah har fina vänner som slår en pling och livar upp stämningen ibland .. :)

Tack för att ni finns !! <3


Hoppas på bättre sömn i natt ( hoppet är de sista som lämnar en) ..

Men nu ska jah ta och hoppa in i e dusch och sen får vi se vad som händer om jah kanske kryper ner i sängen ..


Hoppas ni har en fin kväll allesammans ! :)


Puss och kraam ! <3


Av Anna - 4 november 2013 19:30

Barnen sover, jag har tänt mina kära värmeljus och krupit ner i soffan under filten med min Loka, tv-dosan och datorn ..

Första kvällen utan hjärtat igen och som vanligt kryper en massa tankar och funderingar fram så min kväll kommer bestå av ett huvud som snurrar, blippande bland kanalerna och en massa musik .. 

Jag flyr från verkligheten en stund helt enkelt ..


Hoppas ni får en fin kväll ! :)


Puss och kraam ! <3


Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards