Tankar, funderingar och livet blir till ord ..

Alla inlägg under november 2013

Av Anna - 3 november 2013 20:42

I fredags provade jag ett par jeans jag inte haft - ja helt ärligt inte ens fått på mej - sen innan första graviditeten ( då satt dom kanon) då jag vare lat och inte tvättat mina byxor så alla låg i tvättstugan..
Å vet ni vad?? Dom gled på som ingenting och va till och med för stora (!!) .. De ni, DEN känslan ! Just Love it ! :D
Vilket fick mej att plocka fram mina andra gamla jeans som legat å väntat på att jag ska ta tag i mej själv på riktigt igen..
Jag fick på mej alla paren ( 3 st ) och även ett av dom var för stora.. :D
Så nu fick jag helt plötsligt 4 par nya jeans igen.. It's lovley ! Jag som har gnällt till älsklingen att jag måste köpa nya byxor igen för att dom blivit för stora men pang såhar jag 4 st jag kan använda helt utan att behöva spendera en enda krona! :D
Dock läre jag ändå köpa ett par svarta som sitter som dom ska då dessa 4 är mörkblåa och jag fastnat för svarta men de får bli ett senare problem för nu ska jag njuta av att äntligen kunna använda mina gamla jeans igen.. :D
Som jag längtat efter dom.. ;)
De går åt rätt håll och vet ni vad? Detta är bara början ! ;)

Puss och Kraam! <3

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards