Tankar, funderingar och livet blir till ord ..

Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Anna - 11 januari 2011 20:41

Har precis komme hem efter en sväng hos min kära mor..

Blev en massa lek i snön med syster, bror och de lilla vilddjuret jah har.. hehe.. Gissa om han va nå glad.. :D Han e såå söt när han springer runt i snön och letar pinnen .. :D Hehe.. Tänk dej en ca 3 dm hög hund i 3 dm snö.. :D Riktigt roligt att se hehe.. :)


Sen blev de Tacos med dom och en prat stund med mammsen och lillasyster .. :D I just love it ! :D <3


Nu blir de mys i soffan ikväll..  


Puss och kraam ! <3

Av Anna - 11 januari 2011 14:05

Måste bara få skriva av mej lite ilska !


Varför kan du inte bara låta oss leva vårat liv själv utan att lägga dej i ?! Vi är båda myndiga och vuxna ! Vi håller på att bygga en egen familj och DU måste fanimej sluta lägga dej i hur vi gör de ! Jah SKITER totalt i vad du tycker och tänker de kan du hålla för dej sälv för jah lever mitt liv som jah vill och du har INGET med de att göra och desamma gäller min älskade sambo !! Vi delar våra liv med varandra och de MÅSTE du acceptera , jah delar inte mitt liv med dej och kommer aldrig att göra heller !

Lev för fan ditt liv om de e så jävla bra men jah tänker inte leva mitt som du lever ditt ! ALDRIG ! Jah lever mitt som jah vill och de kommer du ALDRIG kunna ändra på ! Bara för att du lever på 1930 talet behöver inte de betyda att jah gör de eller hur ?!


FAN LÅT OSS LEVA VÅRAT LIV OCH KONCNTRERA DEJ PÅ DITT EGET !!



Bye..

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards