Tankar, funderingar och livet blir till ord ..

Alla inlägg under september 2012

Av Anna - 6 september 2012 11:35

Nu har jah gett mej in på en ny toppbild igen ..

Blir aldrig nöjd .. :/ Suck ! Men aja jah har iaf försökt så de får duga för denna gång iaf ..



Igår eftermiddag / kväll var vi iväg till mor / mormor , far / morfar och lillebror / morbror Aron .. :)

Fick även middag där och de tackar vi för ! :D <3


Sen när vi skulle åka hemöver då fick vi med oss morbror så han har sovit här i natt .. :) 

Så i morse skickade jah iväg honom till bussen och ca en timme senare lämnade jah Kim på dagis .. :)

Själv har jah suttit här och pillat på nya toppbilden , får aldrig till de så som jah vill ha de ju .. :/ Men sånt e livet ibland ..


Även att älsklingen kommer hem idag ju ! Love it ! :D

Nu klev min mor och far innanför dörren så ska vara social .. :)


Ha de bäst och på återseende ! ;)


Puss och kraam ! <3


Av Anna - 5 september 2012 11:34

Någon som har lust att hjälpa mej med en ny toppbild ? :)


Puss och kraam ! <3

Av Anna - 5 september 2012 10:26

Kan jah banne mej inte låta bli ! 


De e så skönt å kunna skriva lite ibland även om de "bara" är skit så som vad jah / vi gjort idag så nu skiter jah i att ni e VÄRDELÖSA på att kommentera mm utan skriver ändå ! Dock vore de ju kul å veta vilka som läser och få lite respons men eftersom ni inte vill så slipp .. ;)


Öppnade gravid appen för inte så längesen och insåg att de bara är 10 % kvar fram till bf ! Helt sjukt vad tiden har gått fort - vart tog den vägen liksom !? Hihi .. Tycker de va nyss vi plusade och nu vill jag bara att pluppen ska komma ut så vi får se vad de e för en lite krabat som gömmer sej där inne .. Får Kim en lillebror eller syster ? Vad tror ni ? :)

Min käre far , syster och bästaste Louise tror de är en flicka medan jah själv inte har en aning .. Hihi .. Så vi får väl se .. ;)



Näe nu ska jah ta och dona på lite här hemma - Ja jah ska tat lugnt ! - innan de e dags att hämta lillhjärtat på dagis .. :)


Ha de bäst !


Puss och kraam ! <3


Av Anna - 4 september 2012 08:17

Eftersom de knappt är någon som reagerat så blir de nog till å lägga ner bloggandet - iallafall för ett tag ..

Ha de bäst !

Av Anna - 3 september 2012 13:21

Funderar på att sluta blogga ..
Vad tycker ni ?

Av Anna - 2 september 2012 10:46

Eftersom de börjar närma sej bf och de e så många som tror att liten kommer komma tidigare då jag har mycket sammandragningar mm så tänkte jag köra en liten gissningslek .. :)

Liten är beräknad den 3 oktober .. :) När tror ni att h*n tittar ut , blir de en liten flicka eller pojke , vilken vikt har h*n och hur lång ?

Puss och kraam ! <3

Av Anna - 2 september 2012 09:56

Sitter här på golvet och leker med Kim kommer på mej själv att sitta och stirra på honom , han e så fin , så söt , så vacker , ja helt bedårande och perfekt !
Vackra lilla skapelse , som jag älskar dej ! <3
Jag är så otroligt tacksam över den tid jag får spendera med dej ! Att få se dej växa och utvecklas värmer mitt hjärta ! Minsta lilla förändring gör mej stolt !
Ibland känns de som om jag inte riktigt räcker till men du ska veta att mamma älskar dej så oändligt mycket och jag gör allt för dej min lilla prins ! <3

Gomöra på er där ute !

Puss å kraam <3

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards