Tankar, funderingar och livet blir till ord ..

Alla inlägg den 11 september 2012

Av Anna - 11 september 2012 19:46

Ja då lider denna dag mot sitt slut ..


Sen jah skrev i morse så lämnade jah Kim på dagis och sen bar de iväg upp på mvc och mätte , lyssnade , pratade och blev stucken - Allt såg jätte bra ut .. :D

Ska tillbaka nästa vecka och " summera " graviditeten och skriva lite inför förlossningen .. :)

De e läskigt vad fort de går - jah har sagt de förut och säger de igen de går sjukt fort men nu är du välkommen ut du lilla liv som gömmer dej där inne ! ;)


När jah kom hem från mvc så skulle jah dammsuga men fick istället ett samtal från en saknad och älskad vän som jah mycket hellre la min tid på .. :P

Sen dök mor och far upp och dom bjöd på lunch - Tack för de ! <3


Sen tog jah mej i kragen och dammsög så jah fick de gjort , har även möblerat om lite i köket .. :)

Hämtade hem Kim vid 2 och sen kom pappa och Aron och käkade middag med oss .. :)


Efter middagen var vi ut och lekte en sväng innan de va dags för bad , välling och klapp i rumpan för prinsen .. :)


Även att Maria kom in en sväng när hon lämnade mamma .. :)


Nu sitter jah här , har tänt en massa ljus och bara myser för mej själv .. De e kvällar som denna som jah saknar min älskade make lite extra ( om de går ) .. Önskar han satt här bredvid men sånt e livet .. Vi får mysa på extra i helgen istället .. :)


Btw , faan vad de blåser ! :/


Näe nu ska jah ta och bara vara en stund .. :) Ha en kanon mysig kväll allesammans !


Puss och kraam ! <3

Av Anna - 11 september 2012 08:01

Ja jag sitter här hemma.vid köksbordet medans Kim äter klart sin frukost och har precis skickat iväg lillebror / morbror till bussen ..
När jag öppnade facebook lite tidigare i morse såg jag att jag hade ett meddelande så jag öppnade och vart faktiskt lite förvånad när jag såg vem de va ifrån .. ;)
Jag kunde inte låta bli å småskratta lite för mej själv när jag läste de för de e ju såå sant .. Hihi !
Kan lova att detta tillsammans med att jag ska till barnmorskan och Fp lyssna på vårat älskade lilla pyre i magen gjorde min dag ! :D
Tack !

Gomöra på.er och ha en kanon dag !
Puss och kraam ! <3

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards