Tankar, funderingar och livet blir till ord ..

Alla inlägg den 7 september 2012

Av Anna - 7 september 2012 15:05

Igår fick vi finfrämmande utav Robin , Pengen och Brink .. :) Alltid lika trevligt ! :)
När dom åkt så kröp jag ner i ett varmt bad medans älsklingen spelade lite tv spel ..
Otroligt skönt och välbehövligt kan jag lova dock hade jag en liten bebis i magen som absolut inte tyckte att mamma skulle få slappna av helt ..
Jag ska inte klaga för mycket för de e super mysigt att vara gravid och känna hur de rör sej där inne MEN ( ! ) när h*n bestämmer sej för att använda mammas kissblåsa som boxningssäck och revben som trappa ( eller något sånt ) är de banne mej inte mysigt så då får man faktiskt klaga litegrann .. ;)

Idag var vi iväg på ett litet äventyr på morgonen och sen har vi bara vare hemma och umgåtts .. :)

Jag han ta en lång dusch - super skönt ! - innan älsklingen skulle till tandläkaren och nu sitter jag här i soffan och väntar på att Kim ska vakna ( vilket han säkerligen gör när som ) och att Jonas ska komma hem igen .. :)

Näe men ha en fortsatt bra dag allesammans ! :)

Puss och kraam <3

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards