Tankar, funderingar och livet blir till ord ..

Direktlänk till inlägg 27 september 2012

- Ååååh !

Av Anna - 27 september 2012 11:14

Blir tokig snart ! Min rygg tar död på mej .. Har fått en knut som inte vill som jah vill .. :/ Den gör såå sjukt ont ! :( Känns som om hela armen ska ramla av så fort jah rör huvudet .. :/ Fy faan säger jah bara !


Även att vi välkomnar vecka 40 idag .. :) 6 dagar kvar tills bf och jah kan inte längta mer till dagen du liten väljer att komma ut ! Nu är jah less på att vara gravid och vill bara att lilla du ska visa världen ditt vackra ansikte och tala om vad du är för en liten prick .. :)

Är du en liten pojke eller en liten flicka ?

Blir du lik bror din och pappa eller blir du lik mej ?

mm , mm ..

Ja så många frågor och jah är så nyfiken ! :)


Vad tror ni ? 

När väljer h*n att kika ut ?

Flicka / pojke ?

Längd ?

Vikt ?


:)


     


Puss och kraam ! <3

 
 
Mamma till Ella & Ängladottern Ida

Mamma till Ella & Ängladottern Ida

27 september 2012 20:09

Jag kikar din blogg varje dag

Vad tror ni ? så väldigt svårt veta, Gick du övertid eller fick du tidgare med Kim :) för har nyss läst din blogg ^^

När väljer h*n att kika ut ? 6 oktober

Flicka / pojke ? Flicka

Längd ? 52 cm

Vikt ? 3823 gram

http://blevmorsa2011.bloggplatsen.se

Anna

1 oktober 2012 09:41

Kul å höra att du kikar in ! :)
Ja jag har ingen aning faktiskt .. Hehe ! Maken dock är stensäker på att de är en liten flicka .. :) Med Kim.gick jag över 10 dagar .. :p

 
mamma till Ell&Ängladottern Ida

mamma till Ell&Ängladottern Ida

1 oktober 2012 11:00

Japp, läs gärna min blogg med :)
okej då får vi se när hon/han vill kika ut :)
hoppas du slipper gåöver tid denna gång

http://blevmorsa2011.bloggplatsen.se

Anna

1 oktober 2012 20:16

De ska jag absolut göra ! :D
Ja men precis ! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 9 april 2017 18:14

Ni vet den där känslan när man bara rasar, när de känns som om allt runt ikring kväver en? Sånna gånger är jag så oroligt tacksam över alla saker som mina föräldrar tjatat (som jag då kallade de för) om, för såhär med facit i hand ett x antal år sen...

Av Anna - 6 september 2016 12:42

Vissa dagar känner jag att jag inte räcker till.. Känslan slår mej som ett slag i magen åh jag vill bara gömma mej i ett hörn åh släppa alla spärrar.. Jag gör allt jag kan och försöker så gott jag kan.. ...

Av Anna - 28 augusti 2016 13:05

När man inte kan sätta fingret på de där och heller inte sätta ord på hur de känns.. När man bara vill skrika åh gråta samtidigt men de låser sej.. När man bara vill ligga nära men de inte går.. ...

Av Anna - 17 juli 2016 22:17

Senaste veckorna i bilder

Av Anna - 6 juni 2016 11:15

Efter ännu en helg neröver i landet med finaste så är jag nu på väg hem igen.. Dessa resor är de värsta just nu men de e så värt de! Så fina människor åh jah känner mej riktigt bortskämd som får chansen att spendera tid med dom.. Kan inte annat än at...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards