Tankar, funderingar och livet blir till ord ..

Alla inlägg den 9 januari 2014

Av Anna - 9 januari 2014 11:36

Jag skriver vad jag vill här och du kan inte påverka de.. Stör du dej på de så sluta läsa!
Undrar du något så kom till mej och fråga så svarar jag OM jag vill dela med mej!
Till er som bara är nyfiken på vad allt handlar om utan att egentligen bry er, sluta fråga för jag skriver inte detta för att få medlidande, många läsare eller för att folk ska tycka synd om mej! Jag skriver för MIN egen del, ett sätt att bearbeta livet på! PUNKT!

Av Anna - 9 januari 2014 08:32

En natt med lite sömn och otroligt mycket tankar..
Önskar man kunde leva i en drömvärld där livet bara rullade på, visst allt kan inte vara perfekt och de får inte vara bara medgångar men för att slippa dessa slag under bältet, slippa alla negativa tankar och funderingar.. Jag försöker vara positiv men på något vis dyker bara de negativa upp..
Nytt år och nya tankar lovade jag mej själv men de e svårt att se de positiva i allt framförallt när mitt huvud på nå vis alltid ser de värsta men jag försöker, tro mej..
Något positivt finns de väl i allt eller??

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards