Tankar, funderingar och livet blir till ord ..

Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Anna - 4 februari 2011 17:45

Ja sen jah skrev sist så har jah umgåtts med min far och när han gick för att hämta bilen så ringde Anna-Karin och undrade om vi va färdiga att röra oss mot sportringen och de va vi så jah tog och klädde på min lilla guldklimp och så tog vi en prommenix dit för att kika på lite grejer.. Gosch vad nöjd jah är för nu har grabbarna grejer så dom kan träna ordentligt.. :D Helt underbart ! Gud vad jah saknar dom ! Men snart ska jah väl kunna börja träna dom igen hoppas jah .. :)


Sen när vi kom hem så va de matdax för lilleman så jah matade honom och när jah precis matat klart honom så ringde svärmor och då vela dom bjuda på lunch så de bar iväg till kina för lite lunch ..

När vi kom hem igen så kom dom hit en snabbis för att lämna lite grejer och sen dess har vi bara vare hemma och tage de lugnt ..


Har även fått ett VÄLDIGT jobbigt besked men men livet går vidare och vi klarar de tillsammans ! <3


Lillfisen och jah har badat och min kära sambo har lagat mat .. :)

Just nu har sitter jah här och har precis petat i mej lite middag , älsklingen är iväg och uträttar nått ärende och kommer förhoppningsvis hem om inte allt för lång tid medans mammas hjärta ligger och sover ..


Hur kvällen kommer att se ut de får vi se men oavsett vad som händer så kommer den att spenderas med min underbara familj !



Men men på återseende !


Puss och kraam ! <3

Av Anna - 4 februari 2011 09:41

Eller ja vi har vare vaken sen 8 men ändå.. ;)


Just nu så ligger Kim i morfars famn och sover som en stock .. Hihi.. Han e såå söt .. :D


De som e planerat idag är att umgås med min far som är här nu och sen kommer nog Anna-Karin och Pelle en sväng och då blir de en sväng ner på sportringen för att kolla på hjälm åt pöjkarna sen vette fasen vad som händer och sker .. :)


Näe nu ska jah ta och umgås med min käre far .. :)


Puss och kraam ! <3

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards