Tankar, funderingar och livet blir till ord ..

Direktlänk till inlägg 21 november 2014

- Svårt..

Av Anna - 21 november 2014 12:27

Idag är en sån där dag när allt känns pyton och å timmarna gärna går flyta på lite extra fort..
Känner mej allmänt slö, tjock osv..
En sån där dag när en oväntad komplimang, fint sms och nå annat mys är sådär extra uppskattat..
Ha! Tänker ni (som känner mej), va då komplimang jag tar ju ändå inte emot dom utan kommer med en dum kommentar tillbaka.. Jag förstår er tanke å ja jag brukar oftast göra de, jag vet men saken är den att jag tyvärr har väldigt svårt att ta åt mej av dom.. Jag vet inte riktigt om jag ska ta emot dom å faktiskt ta åt mej då hjärnan alltid spelar mej ett spratt och automatisk tänker : Ja säkert att du menar de, de säger du bara för å vara snäll, jo men säkert jag ser ju ut som något katten släpat in mm mm.. Jag försöker att ta åt mej å en otroligt betydelsefull vän har lärt mej att bara säga tack ist och de e banne mej inte de lättaste kan jag lova när den självklara reaktionen för mej är att komma med en mot kommentar men jag försöker! Vissa dagar går de bättre än andra men jag försöker som sagt..

Jag ska vända denna dag till något positivt å jag längtar till den dagen då jag faktiskt accepterar mej själv precis som jag är med fel och brister, oavsett siffran på vågen, även fast jag inte har den perfekta kroppen mm..

För vet ni vad? Vi alla duger precis som vi är, oavsett!

Puss på er där ute! :) <3

 
 
Ingen bild

Louise

21 november 2014 14:58

Bara för att du är oroligt vacker, och duger precis som du är!
Ingen är som min absolut finaste vän, och det är jag glad för! Det innebär bara att jag har lyckats hittat mitt guldkorn! Som jag älskar dig min fina! Puss 💕💕💕

Anna

22 november 2014 06:40

Naw nu kommer tårarna! Va fin du är älskade hjärtat! :') Du och jag genom allt! Älskar dej till månen och tillbaka! :)

 
Ingen bild

Magdalena

21 november 2014 15:16

Hej Anna!
Bor du kvar i Gävle?
Du är faktiskt fin som du är och siffrorna på vågen har ingen betydelse, vad jag förstår så har du gått ner i vikt en hel del. Du har även fått två barn också och det är det finaste du har burit inom dig. Varma kramar Magdalena (Ljusdal)

Anna

22 november 2014 06:38

Heej! :) Japp vi bor kvar i Gävle.. :)
Jo de är ju så å de är mitt huvud som måste ställas om och faktiskt inse de.. :) Jag kämpar varje dag för att vända gamla vanor.. :)
Kraam! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 9 april 2017 18:14

Ni vet den där känslan när man bara rasar, när de känns som om allt runt ikring kväver en? Sånna gånger är jag så oroligt tacksam över alla saker som mina föräldrar tjatat (som jag då kallade de för) om, för såhär med facit i hand ett x antal år sen...

Av Anna - 6 september 2016 12:42

Vissa dagar känner jag att jag inte räcker till.. Känslan slår mej som ett slag i magen åh jag vill bara gömma mej i ett hörn åh släppa alla spärrar.. Jag gör allt jag kan och försöker så gott jag kan.. ...

Av Anna - 28 augusti 2016 13:05

När man inte kan sätta fingret på de där och heller inte sätta ord på hur de känns.. När man bara vill skrika åh gråta samtidigt men de låser sej.. När man bara vill ligga nära men de inte går.. ...

Av Anna - 17 juli 2016 22:17

Senaste veckorna i bilder

Av Anna - 6 juni 2016 11:15

Efter ännu en helg neröver i landet med finaste så är jag nu på väg hem igen.. Dessa resor är de värsta just nu men de e så värt de! Så fina människor åh jah känner mej riktigt bortskämd som får chansen att spendera tid med dom.. Kan inte annat än at...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards