Tankar, funderingar och livet blir till ord ..

Direktlänk till inlägg 19 april 2012

- Torsdag och jah har haft ...

Av Anna - 19 april 2012 19:29

Ja då va de torsdag då ..


Dagen har rullat på vi var ut på den dagliga morgonpromenaden och väl hemma tog vi de lite lugnt en stund innan de var dags att vandra iväg för att uträtta lite ärenden .. Mötte upp Jessica som gjorde oss sällskap och även följde med hem .. :) Otroligt trevligt ! Tack för de gumman ! <3

Efter middagen har inte vare lika härlig då prinsen vare riktigt gnällig och inte velat äta heller .. :( Mammas hjärta ! <3 Men nu sover han sött sen ca 30 min tillbaka .. :)


Kom även på mej själv med att sitta och läsa en massa på facebook om många som får hem sina kära idag och shiet va ont de gjorde i mej att veta  att min älskade inte kommer hem fören i möra .. :'( Men men sånt e livet ibland .. en dag kvar sen e han hemma igen och jah tänker inte ens tänka på när han åker för de skiter jah i nu de ända jah vill är att ha honom hemma så de är de jah tänker fokusera på - så de så .. ;)


Sitter här och känner att jah spricker snart ! Jah vill skrika ut vår lilla hemlighet nyss men allt måste ju klaffa också .. Men snart , mycket snart ! :D


Nu ska jah ta och mysa ner mej i soffan med ett stort glas vatten och slö kika lite på hockeyn .. ;)

Ta hand om varandra !

 

 

 
 
Jennica

Jennica

19 april 2012 22:49

Hej.
måste få fråga ska ni ha en till ?
tänkte på vagnen ;) Kram

http://jennicaohmans.blogg.se

Anna

21 april 2012 19:23

Japp de ska vi .. :D Vagnen ? :/ Kraam

 
Jennica

Jennica

21 april 2012 20:37

ja vagnen bakom er på bilden ?
Grattis hoppas allt går bra nu :)

http://jennicaohmans.blogg.se

Anna

21 april 2012 21:49

Aha den , Den missade jah totalt .. Hehe .. Näe den e inte vår de är en bild från nyår när vi va hos Jonas arbetskamrat .. :)
Tack ! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 9 april 2017 18:14

Ni vet den där känslan när man bara rasar, när de känns som om allt runt ikring kväver en? Sånna gånger är jag så oroligt tacksam över alla saker som mina föräldrar tjatat (som jag då kallade de för) om, för såhär med facit i hand ett x antal år sen...

Av Anna - 6 september 2016 12:42

Vissa dagar känner jag att jag inte räcker till.. Känslan slår mej som ett slag i magen åh jag vill bara gömma mej i ett hörn åh släppa alla spärrar.. Jag gör allt jag kan och försöker så gott jag kan.. ...

Av Anna - 28 augusti 2016 13:05

När man inte kan sätta fingret på de där och heller inte sätta ord på hur de känns.. När man bara vill skrika åh gråta samtidigt men de låser sej.. När man bara vill ligga nära men de inte går.. ...

Av Anna - 17 juli 2016 22:17

Senaste veckorna i bilder

Av Anna - 6 juni 2016 11:15

Efter ännu en helg neröver i landet med finaste så är jag nu på väg hem igen.. Dessa resor är de värsta just nu men de e så värt de! Så fina människor åh jah känner mej riktigt bortskämd som får chansen att spendera tid med dom.. Kan inte annat än at...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards