Tankar, funderingar och livet blir till ord ..

Direktlänk till inlägg 18 april 2012

- Onsdag - så otroligt segt ..

Av Anna - 18 april 2012 20:45

Ja de är precis vad jah tycker denna vecka går .. De e helt sjukt ! Kan kanske vara för att jah saknar min älskade make så obeskrivligt mycket denna vecka - visst saknar jah honom alla veckor men vissa veckor är faktiskt jobbigare än andra och detta är en av dom jobbiga .. Helst av allt skulle jah vilja krypa upp i hans famn , känna hans värme och bara veta att han är min , bara MIN ! Iofs så vet jah ju de redan men allt känns så mycket bättre och lättare när han är i närheten !

Missförstå mej inte nu , jah är otroligt tacksam för de han gör för oss men jah önskar att han kunde få ett jobb här hemma nära oss ..

Jah älskar dej Jonas ! Tack för allt du gör för oss ! <3<3


Idag har de vare ful fart .. Först i morse så kom moster / syster Maria hit sen va vi ut en sväng och när vi kommit in så knackade de på dörren och där stod mormor / mamma och efter en liten stund ramlade även moster / syster Maria in ( igen ) och även morfar / pappa .. :)


Blev bjuden på lunch utav mina kära föräldrar - tack så hemskt mycket för de ! <3


Sen var de dax för prinsen och sova och när han gjorde de passade jah på att slappna av lite då jah kände att de verkligen behövdes ..


På eftermiddagen har vi lekt en himla massa , prinsen har badat och nu sover han sött sen ca 1 timme och 45 min  tillbaka - han e duktig mammas pojk .. :)

Nu sitter jah här i soffan och har lite sällskap .. :)


Näe nu ska jah ta och vara lite social .. Ha de bäst ! :)

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 9 april 2017 18:14

Ni vet den där känslan när man bara rasar, när de känns som om allt runt ikring kväver en? Sånna gånger är jag så oroligt tacksam över alla saker som mina föräldrar tjatat (som jag då kallade de för) om, för såhär med facit i hand ett x antal år sen...

Av Anna - 6 september 2016 12:42

Vissa dagar känner jag att jag inte räcker till.. Känslan slår mej som ett slag i magen åh jag vill bara gömma mej i ett hörn åh släppa alla spärrar.. Jag gör allt jag kan och försöker så gott jag kan.. ...

Av Anna - 28 augusti 2016 13:05

När man inte kan sätta fingret på de där och heller inte sätta ord på hur de känns.. När man bara vill skrika åh gråta samtidigt men de låser sej.. När man bara vill ligga nära men de inte går.. ...

Av Anna - 17 juli 2016 22:17

Senaste veckorna i bilder

Av Anna - 6 juni 2016 11:15

Efter ännu en helg neröver i landet med finaste så är jag nu på väg hem igen.. Dessa resor är de värsta just nu men de e så värt de! Så fina människor åh jah känner mej riktigt bortskämd som får chansen att spendera tid med dom.. Kan inte annat än at...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards