Tankar, funderingar och livet blir till ord ..

Alla inlägg den 20 mars 2011

Av Anna - 20 mars 2011 20:16

Jag tävlar om ett valfritt plagg från Plastisock hos Agnes!

Tävla du med ! :D

Av Anna - 20 mars 2011 19:51


Jag tävlar om en softshelljacka från MOLO hos Agnes!

Av Anna - 20 mars 2011 10:40

Jag är med och tävlar om ett vällingset från Bambino hos Natalie&Bella.
Tävla du med!

Av Anna - 20 mars 2011 07:35

Ja då e de söndag igen då ..

De blev ingen med uppdatering igår då jah kände att jah absolut inte orkade .. hihi.. Men sånt e livet ibland ..


Efter att ajh skrev så kom min käre far hit och umgicks lite , åt middag och sen åkte dom mot Lindsberg och vi ( jah , Jonas och Kim ) tog och myste ner oss i soffan en sväng ..

Lilleman somnade tidigt och vi kollade på körslaget - eller ja de va jah som kollade för älsklingen somnade.. :P Hehe !

Vilka röstade ni på ?

Jah röstade iaf på Team Andreas / Järvsökören så klart ! Man måste ju ge dom sitt stöd då man känner och vet lika många av deltagarna är eller vad säger ni ? :)

Och vilka va de inte som tog hem flest röster då ? :D Hehe.. Nästa vecka kommer dom tillbaka - om möjligt ännu starkare ! :D


Idag har vi inte hunne med så mycket än men klockan är inte mycket heller e .. :)


Min käre far kommer hit sen en sväng och säger hejdå innan han åker och jobbar och även att han ska hämta Arons telefon som han glömde här igår .. Vi får se om även han och mamma är med .. :)


Ha de bäst !


Puss och kraam ! <3

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards