Tankar, funderingar och livet blir till ord ..

Alla inlägg den 28 december 2011

Av Anna - 28 december 2011 00:01

Länge sen igen men men sånt e livet .. ;) Kim - våran lille prins tar ju lite tid nu när han börjat gå och oftast bara sover en gång / dag .. :) Ja du hörde rätt han har börjat gå sötnosen ! Han e såååå duktig ! Hihi .. :) Jul har de vare å och nu står de nya året och knackar på dörren ..Snart har jag vare mamma i ett helt år ! Sjukt eller hur !? Att tiden kan gå så fort .. De har vare de absolut bästa året någonsin ! De har hänt så otroligt mycket på så kort tid .. Bland annat : Vi har blivet föräldrar till världens underbaraste , vackraste , sötaste och helt perfekta lilla människa , jag är gift , Jonas har fått tillsvidare anställning och mycket mycket mer .. De e så oroligt roligt att se honom växa upp och man blir såå stolt så fort han lär sej något nytt .. De värmer i en mors hjärta ! Idag har jag / vi fyndat lite på rean och jag har köpt mej 3 (!) nya bhar .. Helt otroligt och även att jag nu fått svart på vitt att jag verkligen använt totalt fel storlek .. Jag menar de e ju ändå väldigt stor skillnad på dd och g .. :S Aja fick iaf veta att mer än 50% utav alla kvinnor / flickor använder fel storlek så jag e ju inte ensam iaf .. :P Hehe .. Näe nu ska jag ta och försöka sova .. Natti natt !Puss och kraam <3

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards