Tankar, funderingar och livet blir till ord ..

Alla inlägg den 14 november 2011

Av Anna - 14 november 2011 20:45

Ja nu har jah haft ett lite uppehåll här men är nu tillbaka .. :) Får se hur länge de varar .. :P


Jah har haft en väldigt jobbig period med mej själv .. Funderingar som snurrat runt i huvudet plus att magen inte alls velat som jah velat men jah hoppas att jah är tillbaka nu .. :) Visst är de många tankar som fortfarande snurrar men jah har börjat släppa de där lite djupare funderingarna och känner att de blir som de blir , är som de är och har vare som de har vare ..  De e tur min lilla prins här hemma håller mej uppe oavsett ! :D

Mamma älskar dej så obeskrivligt mycket ! <3


I går var de ju farsdag och vi va hem till min kära far som fick en blomma och en tröja .. Pappan här hemma fick lite egentid tillsammans med sonen och farfar va vi till på lördagen ..


Lillprinsen har blivit riktigt förkyld - stackarn ! :( De gör om i mitt mammahjärta att höra hur täppt han är .. :( Men men ingen feber just nu iaf så jah hoppas att de är på rätt väg och att han får sova hela natten ostört nu ..


Just nu sitter jah här i soffan med lite sällskap av Mia .. De har vare en lugn dag och kvällen blir desamma ..


Igår va de extra jobbigt att älsklingen åkte .. Ensamheten slog mej som en käftsmäll - precis som alla söndagar men denna gång gjorde de extra ont .. :'( Är så otroligt stolt över min älskade make att han orkar åka iväg och jobba .. Han är trotts allt ca 4 timmars restid hemmifrån .. Älskade hjärtat , vad skulle jah göra utan dej ?! Jah älskar dej ! Du är världens bästa och min , bara MIN ! :D <3


Just nu rullar pengarna på bordet på tv:n .. Har funderat på hur jah skulle hantera den stressen ( eller vad man ska kalla de ) - tror nog inte jah skulle klara de faktiskt .. :P Hehe ..

Näe nu ska fru Färlin Wallberg ta och vara lite social  ..


Ha en fortsatt bra kväll ! :)

Puss och kraam ! <3

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards