Tankar, funderingar och livet blir till ord ..

Direktlänk till inlägg 24 april 2010

Väckt till liv av söthögen !

Av Anna - 24 april 2010 14:19

Heej hopp !


Igår kom som sagt syster och vi hade en riktigt mysigkväll och fick även lite främmande av Sara.. :) Kväll en innehöll kladdkaka, singstar och en massa skratt och mys.. :)


I morse vaknade jah vid 9 av att syster och Gruffe gick ut och klev då och och satte mej och döade i soffan och där blev jah sittandes typ halvdöd till telefonen ringde vid halv 11.. De va Louise som vela att jah skule komma och spela lite innebandy och visst vela jah de så de va bara att slännga på sej kläderna och åka hem till mamma och pappa för att lämna Maria och hämta hjälm byxor och tröja.. :) Jah kom ganska så precis så jah han byta om och värma upp lite..

Iof de va bara 20 min men de va 20 behövliga minuter..


De va helt underbart att få stå på plan igen och verkligen ge sej in i leken.. ;) De ända som saknades va brudarna ! Gud vad jah saknar den tiden.. :') Finns så många underbara minnen.. :) Men men life is life..


Just nu sitter jah i Yg och håller lillkatten Linus sällskap medans morbror, Anna-Karin och lill Rasmus är ute på en liten helgstripp.. :)


Ikväll e de hockey igen och nu hoppas jah verkligen att Djurgården tar hem detta för annars e de slut.. :( Men inte ska vi vara negativa inte, nej nej vi  hoppas självklart på seger.. :D


Men men vi hörs senare.. :)


Puss och kraam !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 9 april 2017 18:14

Ni vet den där känslan när man bara rasar, när de känns som om allt runt ikring kväver en? Sånna gånger är jag så oroligt tacksam över alla saker som mina föräldrar tjatat (som jag då kallade de för) om, för såhär med facit i hand ett x antal år sen...

Av Anna - 6 september 2016 12:42

Vissa dagar känner jag att jag inte räcker till.. Känslan slår mej som ett slag i magen åh jag vill bara gömma mej i ett hörn åh släppa alla spärrar.. Jag gör allt jag kan och försöker så gott jag kan.. ...

Av Anna - 28 augusti 2016 13:05

När man inte kan sätta fingret på de där och heller inte sätta ord på hur de känns.. När man bara vill skrika åh gråta samtidigt men de låser sej.. När man bara vill ligga nära men de inte går.. ...

Av Anna - 17 juli 2016 22:17

Senaste veckorna i bilder

Av Anna - 6 juni 2016 11:15

Efter ännu en helg neröver i landet med finaste så är jag nu på väg hem igen.. Dessa resor är de värsta just nu men de e så värt de! Så fina människor åh jah känner mej riktigt bortskämd som får chansen att spendera tid med dom.. Kan inte annat än at...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards